Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolitaen_US
dc.contributor.authorJefremova, Jūlijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:10:15Z
dc.date.available2015-03-24T07:10:15Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other8877en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18801
dc.description.abstractBakalaura darba „Zīmola identitātes veidošana: stratēģija un tās loma zīmola tēla kontekstā (degvīna „Carskij Pokrov” piemērs)” ietvaros tiek apskatīta būtiskāka zīmola aspekta – identitātes – loma zīmola tēla kontekstā. Mērķis bija izpētīt zīmola identitātes veidošanas stratēģijas efektivitāti zīmola tēla kontekstā: kādā mērā tēls atbilst zīmola identitātei un cik efektīvi zīmols pilda savas funkcijas, un pēc iespējas noteikt iemeslus izpētītiem konceptiem. Darba ietvaros tika izmantota tādu zinātnieku kā D.Ākera, F.Eša, N.Kapferera, F.Kotlera un citu teorija. Pētījuma metodoloģija ietvera daļēji struktūrētas intervijas metodi, fokusa grupas diskusiju, semiotisko analīzi, projicēšanas tehnikas. Pētījuma gaitā tika izdarīti secinājumi par zīmola ‘Carskij Pokrov’ neveiksmīgi izvēlēto identitātes veidošanas stratēģiju, ka rezultātā patērētāju uztverē zīmols netiek diferencēts no konkurentiem. Atslēguma vārdi: zīmols, zīmola identitāte, zīmola tēls, degvīns, zīmola funkcijasen_US
dc.description.abstractIn the bachelor thesis „The creation of the brand identity: strategy and its efficiency in the context of the brand image (by the example of vodka „Carskij Pokrov”)” the main attention is paid to the most important aspect of the brand – brand identity. The goal of the thesis is to research how effective is the strategy of the creation of the brand identity in the context of the brand image: how much the brand image corresponds with brand identity, how effective the brand functions and which are the possible the reasons. The research was based on the theoretical works of such scientists as D.Aaker, F. Esch, P.Kotler etc. The research metodology includes focus group, projective techniques, semiotics analysis, archetypes, partly structered interviewing. During the research the following conclusion were made: the strategy of the brand’s „Carskij Pokrov” identity wasn’t effective and in this connection the brand has no difference among the competitors in the mind of consumers. Key words: brand, brand identity, brand image, vodka, brand’s functionsen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleZīmola identitātes veidošana: stratēģija un tās loma zīmola tēla kontekstā (degvīna "Carskij Pokrov" piemērs)en_US
dc.title.alternativeStrategies of Creation of Brand Identity and Their Efficiency in a Brand Image Context (by the Example of Vodka "Carskij Pokrov")en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record