dc.contributor.advisor | Stašāne, Sandra | en_US |
dc.contributor.author | Pjaniha, Jekaterina | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-24T07:34:00Z | |
dc.date.available | 2015-03-24T07:34:00Z | |
dc.date.issued | 2008 | en_US |
dc.identifier.other | 9416 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18835 | |
dc.description.abstract | Diplomdarba tēma: Didaktisko spēļu ietekme uz 5-6 gadīgo bērnu atmiņas attīstību.
Diplomdarba autore: J. Pjaniha
Diplomdarba zinātniskā vadītāja: Maģ.ped. S. Stašāne
Darba teorētiskajā daļā ir izanalizēta literatūra, kura ir veltīta pirmsskolas vecuma bērnu atmiņas attīstības vēstures un metožu, kuri maksimāli veicina šo procesu, izpētei. Darba praktiskajā daļā tiek izskatīta spēles loma kā pirmsskolas vecuma bērna attīstības, tajā skaitā arī atmiņas attīstības, pamatdarbība. Ir sniegta spēļu klasifikācija, to novadīšanas metodes, balstoties uz pašu pieredzes un veiktiem eksperimentiem ir ieteiktas visefektīvākās.
Pētījumu hipotēze: speciāli atlasītas un organizētas didaktiskās spēles veicina bērna atmiņas attīstību.
Diplomdarba pētījuma daļa noritēja x Jūrmalas pirmsskolas izglītības iestādē. Tika izmantotas un pielietotas speciāli atlasītas diagnosticējošās metodikas – L. Tihomirovas „10 vārdu metodika”, V.Vekslera metodika, L.Čeremoškinas metodika. | en_US |
dc.description.abstract | The theme of the qualification work: „The effect of the didactics game on the memory development of the 5-6 years old children”
Author of the qualification work: Jekaterina Pjaniha
Academic curator: Mast. Paed. S.Stashane
The hypothesis of the qualification work: particulary selected and correctly organised didactical games prompt the development of the childs’ memory.
The theoretical part od the qualification work offers the evaluation and analysis of the literature dedicated to the history of the study of the prechoolers’ memory as well as the methods used to rise the effectivity of this process to the utmost.
The practical part of the qualification work examines the role of the game as a fundamental activity of the preschooler not only in his general development, but also in the development of his memory.
This qualification work presents the graduation of the didactical games, their rules and methods based on the personal prastice and experiments made. Recomendations according to the efficiency of those games are also given.
The investigative part of the qualification work was realized in one of the preschool education establischments in the city of Jurmala by using specially collected txplorative techniques – „10 words technique” by L. Tihomirova, techniques by V. Vekslers and L.Cheremoshkina | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Pedagoģija | en_US |
dc.title | Didaktisko rotaļspēļu ietekme uz 5-6gadīgu bērnu atmiņas attīstību | en_US |
dc.title.alternative | Influence of didactic games on 5-6 years old children memory development | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |