Produktu kataloga moduļa izstrāde satura vadības sistēmai „Panda”
Автор
Latkovskis, Gatis
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Дата
2010Metadata
Показать полную информациюАннотации
Mūsdienās var novērot tādu tendenci, ka tīmekļa vietnes cenšas ne tikai reprezentēt internetā uzņēmumu, bet arī atvērt tam arī pārdošanas kanālu internetā. Uz doto brīdi SVS „Panda” ir realizēti vairāki moduļi ar mērķi paaugstināt uzņēmuma reprezentācijas līmeni internetā, bet trūkst funkcionalitātes, kas ļautu izmantot uz šīs platformas balstītas sistēmas, kā pārdošanas rīku.
Izstrādātais modulis nodrošinās iespēju nākotnē ieviest uz „Panda” platformas realizētām sistēmām produktu kataloga funkcionalitāti. Tika izstrādā arī nozares standartiem atbilstoša dokumentācija. In nowdays you can observe a tendency that the web sites is trying not only to represent company, but they are opening channels for sale over the internet. Right now CMS „Panda” has implemented several modules with a goal to increase the company’s level of representation on the internet, but lack the functionality that would allow the use of these platform based systems as a sales tool.
The developed module will enable possibility to implement product catalog functionality in systems which are based on „Panda” platform. There was developed documentation according to industry standarts, as well.