dc.contributor.advisor | Borzovs, Juris | en_US |
dc.contributor.author | Zaiceva, Jekaterina | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-24T07:34:43Z | |
dc.date.available | 2015-03-24T07:34:43Z | |
dc.date.issued | 2011 | en_US |
dc.identifier.other | 18983 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18993 | |
dc.description.abstract | Maģistra darbā ir veikta dažādu sociālo tīklu izpēte attiecībā uz tīmekļa daudzspēlētāju lietojumprogrammatūru. Ir izpētīts, kura tehnoloģija mūsdienās dominē tīmekļa daudzspēlētāju lietotņu izstrādāšanā. Pēc veiktā pētījuma ir analizēti testēšanas procesi dominējošajā tehnoloģijā. Darba autore izanalizēja arī uzņēmuma N lietojumprogrammatūras izstrādāšanas un uzturēšanas procesā bieži satopamos defektus, sadalīja tos kopās un apakškopās un izveidoja pastāvīgi atkārtojošos defektu sarakstu. Lai strukturētu testēšanas pierakstus uzņēmumā N, maģistra darba autore izveidoja tīmekļa programmatūru, kurā turpmāk glabāsies visa informācija par defektiem.
Darbu var izmantot uzņēmumi, kuri nodarbojas ar tīmekļa daudzspēlētāju lietojumprogrammatūras izstrādāšanu un vēlas uzlabot testēšanas procesu savā kompānijā. | en_US |
dc.description.abstract | In the master paper the research of various social networks is done in respect to web multiplayer applications. The research was done in respect to the modern technology, which dominates, when elaborating web multiplayer applets. According to the performed research, testing processes in the dominating technology are analyzed. The author of the paper has also analysed enterprise's N defects, which frequently appear in the maintenance process and in the process of application development, divided those into sets and subsets, created a list, where repetition of defects is marked. In order to structure the testing notes in the enterprise N, the author of the master paper created web-based software, which further will contain all the information about defects.
The paper can be use by enterprises dealing with web multiplayer application development and wishing to improve testing process in their company. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Datorzinātne | en_US |
dc.title | Pārlūkprogrammu daudzspēlētāju lietojumprogrammatūras testēšanas principi | en_US |
dc.title.alternative | Testing principles of browser multiplayer application | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | en_US |