Attīstības stratēģija SIA "PRO STAGE"
Author
Rautiņa, Gerda
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Babris, Sandis
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba nosaukums ir „Attīstības stratēģija SIA "PRO 1 STAGE”. Uzņēmumiem ir daudz dažādu attīstību iespēju, taču no visiem alternatīvajiem variantiem jāizvēlas viens attīstības virziens, kuram jāseko. Stratēģija palīdz noteikt pareizo attīstības virzienu, izmantojot uzņēmuma iekšējos resursus, nosakot tā stiprās puses, kā arī iespējas, ko piedāvā ārējā vide, un izvairīšanos no iespējamiem draudiem.
Maģistra darba mērķis izstrādāt SIA „PRO 1 STAGE” attīstības stratēģiju turpmākai uzņēmuma darbībai, piedāvājot efektīvākas metodes šo mērķu sasniegšanai.
Maģistra darbs sastāv no 4 nodaļām. Pirmajā nodaļā autore apskata uzņēmuma vēsturi un turpmāko attīstības gaitu, otrajā nodaļā tiek aplūkots stratēģijas formulējums un stratēģijas plānošanas un vadīšanas process. Trešajā nodaļā autore analizē uzņēmuma iekšējo un ārējo vidi, savukārt ceturtajā nodaļā ar dažādu metožu palīdzību tiek veikta uzņēmuma attīstības stratēģijas analīze. Nobeigumā tiek sniegti secinājumi un priekšlikumi uzņēmuma attīstības stratēģijas uzlabošanai.
Maģistra darbs ir izstrādāts latviešu valodā. Tā apjoms ir 94 lappuses, izmantoti 31 literatūras avots, 7 tabulas un 27 attēli, 1 pielikums.
Atslēgvārdi: stratēģija, uzņēmējdarbība, vide, mērķi. The title of the Master Thesis is „Development strategy for company SIA “PRO 1 STAGE”. Companies have wide spectrum of development opportunities, but have to choose one to follow. Strategy helps to state the most appropriate development direction, analyzing resources available to the company, defining company’s strength and opportunities provided by the macro environment and avoiding the possible threats.
The aim of the Master Thesis is work out development strategy for company’s SIA „PRO 1 STAGE” further activities by offering effective methods to reach this aim.
The Master Thesis consists of 4 parts. In the first part the author reveals the history of the company and its further development, the second part deals with strategy formulation and strategy planning and management process. In the third part the author analyses the micro and macro environment and the forth part reveals the company’s development strategy’s analysis by means of different methods. The final part provides conclusions and suggestions about company's development strategies improvement.
The Master Thesis is written in Latvian. It consists of 94 pages, by using 31 literature sources, enclosing 7 tables and 27 pictures and 1 attachment.
Key words: strategy, business, environment, aims.