Show simple item record

dc.contributor.advisorDanovičs, Vadimsen_US
dc.contributor.authorKrūze, Antraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:35:12Z
dc.date.available2015-03-24T07:35:12Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other12411en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/19157
dc.description.abstractŠī maģistra darba mērķis - izpētīt esošo situāciju un izvērtēt potenciālu elektroniskajā un mobilajā komercijā, sniegt priekšlikumus nozares speciālistiem mārketinga aktivitāšu plānošanā. Temata izvēles pamatā ir pieņēmums, ka Latvijas uzņēmēju un nozares speciālistu zināšanas par e-komercijas un m-komercijas iespējām un potenciālu ir nepietiekamas, kas radies analizējot masu mediju, reklāmas un mārketinga ekspertu viedokļus dažādās intervijās vai aģentūru publikācijās. Maģistra darbā ir apskatītas pakalpojumu un preču mārketinga atšķirības, kā arī apzināti pakalpojumus reglamentējošie normatīvie akti. Autore apskatījusi e-komercijas dalībnieku un reklāmas Internetā veidus, attīstības tendences, priekšrocības un trūkumus, kā arī sniegusi m-komercijas un m-mārketinga raksturojumu, apskatījusi to attīstības tendences Latvijā un pasaulē, priekšrocības un trūkumus, organizējusi un apkopojusi aptaujas par mobilo telefonu lietotāju viedokli rezultātus, kā arī apkopojusi ekspertu prognozes par nozares gaidāmo attīstību. Darbā izmantotās metodes - salīdzinošā, grafiskā un anketēšana. Darbs sastāv no 108 lappusēm, 44 attēliem, 7 tabulām un 10 pielikumiem.en_US
dc.description.abstractThis master's work target is to examine the current situation and assess the potential of electronic and mobile commerce, to give proposals for the industry in planning marketing activities. Research topic choice is based on the assumption that the Latvian entrepreneurs and industry professionals in the fields of e-commerce and m-commerce opportunities and the potential is insufficient, which has arise by analysis of mass media, advertising and marketing experts in various interviews and agency publications. In the research there are described services and product marketing differences as well as the legislation of services has studied. The author explored types of e-commerce players and Internet advertisements, development tendencies, advantages and disadvantages, as well as gave the characterization of m-commerce and m-marketing profile, studied its development tendencies in Latvia and abroad, advantages and disadvantages, organized and compiled the survey results of mobile phone users opinion, as well as summarized experts prognosis on industry's oncoming development.The Master’s thesis consists of 144 pages, 44 illustrations, 7 tables and 10 annexes.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleElektroniskās un mobilās komercijas attīstības tendences un to ietekme uzņēmuma darbībāen_US
dc.title.alternativeRole of electronic and mobile commerce in company developmenten_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record