E-komercijas principu piemērošana uz Eiropas online ceļojumu aģentūru piemēra
Author
Katajeva, Karīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Millere, Inta
Date
2011Metadata
Show full item recordAbstract
Mūsdienās strauji attīstās informācijas tehnoloģijas, notiek globalizācijas procesu padziļināšanās. Ir iestājies jaunās ekonomikas laikmets, kurš deva pamatus e-komercijas parādīšanai un attīstīšanai. Viens no populārākajiem un sekmīgākajiem e-komercijas piemēriem ir online ceļojumu pārdošana, kurus īsteno online ceļojumu aģentūras.
Bakalaura darbs "E-komercijas principu piemērošana uz Eiropas online ceļojumu aģentūru piemēra" sastāv no trīs daļām. Pirmajā daļā tiek apskatīta e-komercijas būtība, tās pamatjautājumi. Otrajā daļā tiek raksturots e-komercijas pielietojums tirgū un ceļojumu produktu realizācijā. Trešajā daļa tiek analizēta situācija Eiropas online ceļojumu tirgū, pētīts online ceļojumu aģentūru (Online Travel Agency – OTA) izmaksu strukturālais sadalījums un dotas rekomendācijas tās uzlabošanas iespējām ar e-analīzes palīdzību.
Darbā, galvenokārt, ir izmantota ārzemju literatūra un pētījumi.
Bakalaura darba mērķis ir izpētīt e-komercijas pamatnostādnes un izstrādāt priekšlikumus online ceļojumu aģentūru darbības pilnveidošanai.
Darbs sastāv no 71 lappusēm, 17 attēliem, 2 tabulām un 2 pieliekumiem.
Atslēgvārdi: e-komercija, online ceļojumu aģentūra, OTA. Information technologies are rapidly developed and globalization processes are quickly spread nowadays. An era of new economics has taken place worldwide, laying the basis for the e-commerce foundation and development. Online travel agencies, within the context of online travel, are one of the most famous and successful examples of e-commerce.
This bachelor thesis “The application of e-commerce principles to a sample of European online travel agencies” consists of three parts. In the first part the author explores the content and the core issues of e-commerce. The second part examines the usage of e-commerce in the market and the process of selling of tourism products. In the third part the author analyses the situation in the European online market and researches the structure of OTAs costs. Moreover the author gives recommendations on how to improve costs with the help of e-analysis.
Foreign literature sources and surveys are mostly utilized in the thesis.
The aim of this bachelor thesis is to research the framework of e-commerce and to make proposals to the online travel agencies on how to improve their business.
Thesis consists of 71 pages, 17 images, 2 charts, 2 appendixes.
Key words: e-commerce, online travel agency, OTA.