Show simple item record

dc.contributor.advisorPraude, Valērijsen_US
dc.contributor.authorŠalkovska, Līgaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:35:20Z
dc.date.available2015-03-24T07:35:20Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other20304en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/19210
dc.description.abstractMaģistra darbā autors pēta E-mārketinga pielietojuma efektivitāti uzņēmējdarbībai Latvijā. Definēts e-mārketings, analizēta motivācijas teorija, apskatīts e-mārketinga pielietojums e-biznesā, veikts e–mārketinga kompleksa elementu raksturojums – prece, cena, sadale, virzīšana tirgū, apskatītas klientu piesaistes metodes e-mārketingā, veikts pētījums par iepirkšanos interneta veikalos, veikts otrs pētījums par e-mārketinga pielietojumu interneta veikalos, piedāvātas metodes kā efektīvi pielietot e-mārketingu, lai sasniegtu klientu apmierinātību starp jaunajiem klientiem un esošajiem izmantojot galvenās metodes, ko piedāvā elektroniskā vide un sniegti priekšlikumi lojalitātes programmu veidošanā. Maģistra darba pētījuma rezultāti apkopoti secinājumos un priekšlikumos. Maģistra darba apjoms – 130 lapas. Tas sastāv no 3 nodaļām, kurās ietveras 23 tabulas, 38 attēli un 7 pielikumi. Darbā izmantoti 75 bibliogrāfiskie avoti. Atslēgvārdi: e-mārketings, interneta veikali, pētījums, klientu piesaistes metodes.en_US
dc.description.abstractThe author of this master’s paper investigates e-marketing using effectiveness for business in Latvia. In the paper there is defined e-marketing, analysed the motivation theory, examined the use of e-marketing in e-business, characterized elements of e–marketing – goods, price, distribution, moving in the market, considered the methods of attracting customers in e-marketing, made an investigation on on-line shopping in internet, made an investigation on the use of e-marketing in internet shops, offered methods how to use e-marketing efficiently so the present and the new customers were satisfied applying main methods offered by electronic environment, as well as given proposals how to make loyalty programmes. The results of investigations are summed up in conclusions and proposals. The master’s paper consists of 130 pages, 3 chapters including 23 tables and 38 figures. 75 bibliographic sources are used in the paper. Keywords: e-marketing, internet shop, research, customer acquisition methods.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleE-mārketinga pielietojuma efektivitāte uzņēmējdarbībai Latvijā.en_US
dc.title.alternativeE-marketing using effectiveness for business in Latvia.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record