• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Uzņēmuma JYSK komunikācijas ar patērētājiem analīze.

Thumbnail
View/Open
303-20431-Vejina_Liva_lv06019.pdf (7.989Mb)
Author
Vējiņa, Līva
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Danovičs, Vadims
Date
2012
Metadata
Show full item record
Abstract
Maģistra darba tēma ir „Uzņēmuma Jysk komunikācijas ar patērētājiem analīze”. Darba mērķis ir izpētot teorētisko informāciju par komunikāciju ar patērētājiem, analizēt uzņēmuma JYSK komunikāciju ar patērētājiem, izteikt priekšlikumus JYSK komunikācijas instrumentu pilnveidošanai, patērētāju lojalitātes veicināšanai. Darbā tiks analizēta komunikācijas būtība, tās nozīme un vēsturiskā attīstība, pētīts uzņēmums JYSK, komunikācijas loma uzņēmumā, ar anketēšanas palīdzību analizēta tā komunikācija ar patērētājiem. Pētījuma rezultātā izstrādāti priekšlikumi patērētāju lojalitātes veicināšanai, piedāvājot ieviest lojalitātes programmu. Darba apjoms ir 84 lpp, kurā ir iekļauti 31 attēli, 4 tabulas, 36 izmantotie avoti un 4 pielikumi. Atslēgvārdi: komunikācija, patērētājs, lojalitāte, JYSK
 
Masters thesis: “Communication's with consumer analysis in company JYSK” Masters thesis main aim is to analyse company’s JYSK communication with consumers, make proposals for JYSK communication with consumer improvement in order to promote their loyalty. In thesis will be analysed communication`s role in the company, it`s historical development, explore company’s JYSK operations, describe current JYSK communication with consumers. Analysis of company’s JYSK communication with consumers based on questionnaire of number of respondents. In the end make proposals for strenghtening JYSK consumer loyalty with loyalty programm. The volume of the work comprisis 84 pages with 31 images, 4 tables, 36 sources of literature, 4 attachments. Keywords: communication, consumer, loyalty, JYSK
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/19212
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV