Uzņēmuma JYSK komunikācijas ar patērētājiem analīze.
Author
Vējiņa, Līva
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Danovičs, Vadims
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba tēma ir „Uzņēmuma Jysk komunikācijas ar patērētājiem analīze”.
Darba mērķis ir izpētot teorētisko informāciju par komunikāciju ar patērētājiem, analizēt uzņēmuma JYSK komunikāciju ar patērētājiem, izteikt priekšlikumus JYSK komunikācijas instrumentu pilnveidošanai, patērētāju lojalitātes veicināšanai.
Darbā tiks analizēta komunikācijas būtība, tās nozīme un vēsturiskā attīstība, pētīts uzņēmums JYSK, komunikācijas loma uzņēmumā, ar anketēšanas palīdzību analizēta tā komunikācija ar patērētājiem. Pētījuma rezultātā izstrādāti priekšlikumi patērētāju lojalitātes veicināšanai, piedāvājot ieviest lojalitātes programmu.
Darba apjoms ir 84 lpp, kurā ir iekļauti 31 attēli, 4 tabulas, 36 izmantotie avoti un 4 pielikumi.
Atslēgvārdi: komunikācija, patērētājs, lojalitāte, JYSK Masters thesis: “Communication's with consumer analysis in company JYSK”
Masters thesis main aim is to analyse company’s JYSK communication with consumers, make proposals for JYSK communication with consumer improvement in order to promote their loyalty.
In thesis will be analysed communication`s role in the company, it`s historical development, explore company’s JYSK operations, describe current JYSK communication with consumers. Analysis of company’s JYSK communication with consumers based on questionnaire of number of respondents. In the end make proposals for strenghtening JYSK consumer loyalty with loyalty programm.
The volume of the work comprisis 84 pages with 31 images, 4 tables, 36 sources of literature, 4 attachments.
Keywords: communication, consumer, loyalty, JYSK