• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Uzņēmuma tēla atpazīstamības veicināšana izmantojot tīmekļa sociālo vidi

Thumbnail
View/Open
303-21693-Bondarenko_Edvins_eb08214.pdf (994.5Kb)
Author
Bondarenko, Edvīns
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Rozīte, Kristīne
Date
2012
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomdarbs „Uzņēmuma tēla atpazīstamības veicināšana izmantojot tīmekļa sociālo vidi” ir veltīts sociālo tīklu analīzei priekš uzņēmuma tēla atpazīstamības veicināšanas tīmeklī. Darba teorētiskajā daļā ir analizēti sociālie tīkli Latvijā un pasaulē un to sniegtās iespējas un funkcijas, detalizētāk pievēršoties tieši tam, kā sociālos tīklus var izmantot uzņēmumi. Darba praktiskajā daļā tika veikts un pēc tam analizēts pasākumu kopums par sociālo tīklu izmantošanu uzņēmumā „Studenttour”, lai celtu uzņēmuma tēla atpazīstamību Latvijā un piesaistītu jaunu auditoriju uzņēmuma sniegtajiem pakalpojumiem. Otrajā praktiskajā daļā tika izstrādāti ieteikumi katra uzņēmuma mājas lapai, lai uzlabotu sociālo tīklu izmantošanu. Darba izstrādes rezultātā uzņēmumam „Studenttour” tika izveidoti reāli profili sociālajos tīklos, ar kuru palīdzību tika veikti dažādi pasākumi uzņēmuma tēla atpazīstamības veicināšanai. Tika arī izveidoti priekšlikumi kā jebkurš uzņēmums var uzlabot savu mājas lapu, ieskaitot arī uzņēmumu „Studenttour”. Diplomdarba apjoms ir 61 lappuses, satur 2 tabulu, 16 attēlus un 24 izmantotās literatūras avotus. Galvenie atslēgas vārdi, kuri vislabāk raksturo darbu.  Sociālie tīkli  Facebook  Draugiem.lv  Twitter  SEO  RSS  API
 
Diploma thesis „Popularizing the image of the company using web social environment” is devoted to the analyzing how social environment can help for popularizing the image of the company. In the theoretical part of the diploma author there analyzing the possibilities and functions of the social networks in the world and Latvia, emphasizing in the details how the companies can use this functions. In the practical part author there analyzing the company „Studenttour” and how social networks can help the company in popularizing its image to get more customers and bigger attention. At the second part of the practical part author there giving advices how every company can use different technologies to improve their social network management. In the process of the practical part author made real social profiles for the company „Studenttour” at different social networks and did series of activities to make image of the company more recognizable. Author gives as well advices how the „Stodenttour” can improve their web page and every other company as well which uses social networks. Diploma thesis contains 61 pages, 2 tables, 16 pictures and 24 sources of literature. The main keywords of the work.  Social networks  Facebook  Draugiem.lv  Twitter  SEO  RSS  API
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/19235
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV