Uzņēmuma tēla atpazīstamības veicināšana izmantojot tīmekļa sociālo vidi
Autor
Bondarenko, Edvīns
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Rozīte, Kristīne
Datum
2012Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Diplomdarbs „Uzņēmuma tēla atpazīstamības veicināšana izmantojot tīmekļa sociālo vidi” ir veltīts sociālo tīklu analīzei priekš uzņēmuma tēla atpazīstamības veicināšanas tīmeklī.
Darba teorētiskajā daļā ir analizēti sociālie tīkli Latvijā un pasaulē un to sniegtās iespējas un funkcijas, detalizētāk pievēršoties tieši tam, kā sociālos tīklus var izmantot uzņēmumi.
Darba praktiskajā daļā tika veikts un pēc tam analizēts pasākumu kopums par sociālo tīklu izmantošanu uzņēmumā „Studenttour”, lai celtu uzņēmuma tēla atpazīstamību Latvijā un piesaistītu jaunu auditoriju uzņēmuma sniegtajiem pakalpojumiem. Otrajā praktiskajā daļā tika izstrādāti ieteikumi katra uzņēmuma mājas lapai, lai uzlabotu sociālo tīklu izmantošanu.
Darba izstrādes rezultātā uzņēmumam „Studenttour” tika izveidoti reāli profili sociālajos tīklos, ar kuru palīdzību tika veikti dažādi pasākumi uzņēmuma tēla atpazīstamības veicināšanai. Tika arī izveidoti priekšlikumi kā jebkurš uzņēmums var uzlabot savu mājas lapu, ieskaitot arī uzņēmumu „Studenttour”.
Diplomdarba apjoms ir 61 lappuses, satur 2 tabulu, 16 attēlus un 24 izmantotās literatūras avotus. Galvenie atslēgas vārdi, kuri vislabāk raksturo darbu.
Sociālie tīkli
Facebook
Draugiem.lv
Twitter
SEO
RSS
API Diploma thesis „Popularizing the image of the company using web social environment” is devoted to the analyzing how social environment can help for popularizing the image of the company.
In the theoretical part of the diploma author there analyzing the possibilities and functions of the social networks in the world and Latvia, emphasizing in the details how the companies can use this functions.
In the practical part author there analyzing the company „Studenttour” and how social networks can help the company in popularizing its image to get more customers and bigger attention. At the second part of the practical part author there giving advices how every company can use different technologies to improve their social network management.
In the process of the practical part author made real social profiles for the company „Studenttour” at different social networks and did series of activities to make image of the company more recognizable. Author gives as well advices how the „Stodenttour” can improve their web page and every other company as well which uses social networks.
Diploma thesis contains 61 pages, 2 tables, 16 pictures and 24 sources of literature. The main keywords of the work.
Social networks
Facebook
Draugiem.lv
Twitter
SEO
RSS
API