Show simple item record

dc.contributor.advisorBatraga, Andaen_US
dc.contributor.authorZaļkalne, Lieneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:35:27Z
dc.date.available2015-03-24T07:35:27Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other23212en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/19259
dc.description.abstractMaģistra darbs „Zīmola asociatīvo tīklu izmantošana uzņēmuma komunikāciju stratēģiju īstenošanā.” Darba mērķis ir balstoties uz zīmola vadīšanas teoriju un komunikācijas menedžmentu, izpētīt un izanalizēt SIA Statoil Fuel & Retail Latvija zīmola stratēģisko un faktisko pozīciju tirgū, izstrādāt priekšlikumus komunikācijas stratēģiju pilnveidošanai. Pirmajā daļā ir pētīti zīmolvadības un komunikāciju stratēģiju teorētiskie aspekti. Otrajā daļā ir veikts pētījums un vizuāli attēloti zīmolu asociatīvie tīkli ieinteresētajām grupām, atklātas atšķirības starp zīmola tēlu un identitāti. Bet trešajā daļā atrastas zīmola pozīcijas tirgū, ņemot vērā degvielas mazumtirdzniecības tirgu, zīmola faktus, ieinteresēto grupu nozīmi un iekšējo zīmola izpratni uzņēmumā. Balstoties uz Statoil pozicionēšanas karti un esošo komunikāciju SVID analīzi izstrādāti vairāki priekšlikumi stratēģiju uzlabošanai. Darbs sastāv no 90 lapaspusēm, 19 attēliem, 13 tabulām un 3 pielikumiemen_US
dc.description.abstractMaster theses: An application of Brand associative networks in communication strategy of company. The aim of master theses is according to theoretical findings in brand management improve communication strategies for SIA Statoil Fuel & Retail Latvia. In first part are described thearotical aspects using brand management in communication strategies. Second part consists of research and conclusions about brand associative networks for stakeholder groups in Statoil and also the mains differences between brand image and brand identity. But third part consists of conclusions of second part described as positioning model according to previous research in stakeholder theory and brand management. According to positioning model and SWOT analyze for existing communication strategies in stakeholder groups, author made out new future direction and improvements for Statoil Latvia communication strategies. Thesis comprises of 90 pages, including 19.images, 13 tables and 3 appendixes.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleZīmola asociatīvo tīklu izmantošana uzņēmuma komunikācijas stratēģijas īstenošanā.en_US
dc.title.alternativeAn application of Brand associative networks in communication strategy of company.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record