Show simple item record

dc.contributor.advisorPraude, Valērijsen_US
dc.contributor.authorAssāns, Andrisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:35:30Z
dc.date.available2015-03-24T07:35:30Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other24390en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/19281
dc.description.abstractMaģistra darbs ir izstrādāts ar mērķi izpētīt A/S „SEB banka” klientu apmierinātības līmeni un salīdzināt to ar konkurējošo banku klientu apmierinātību. Kā galvenais uzdevums tika izvirzīts raksturot klientu apmierinātības ietekmējošos faktorus un noskaidrot apmierinātības pētīšanas metodes. Balstoties uz iegūto informāciju, ir izvirzīti priekšlikumi klientu apmierinātības līmeņa celšanai. Kopējais maģistra darba apjoms ir 98 lapaspuses, tas sastāv no trijām nodaļām, darba uzskatāmībai autors ir izmantojis 6 tabulas un 54 attelus, kā arī pievienojis 3 pielikumus un 69 izmantotās literatūras avotus.en_US
dc.description.abstractMaster's thesis has been designed to explore the "SEB banka" JSC customer satisfaction levels and compare it with the competing banks' customer satisfaction. The main challenge was raised to describe the factors influencing customer satisfaction and find satisfaction research methods. Based on the information gathered is put forward proposals to increase the level of customer satisfaction. The total amount of thesis is 98 pages, it consists of three sections, work presentation the author has used 6 tables and 54 pictures as well as added 3 attachments and 69 bibliography sources.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleKlientu apmierinātības analīze A/S „SEB banka”.en_US
dc.title.alternativeCustomer satisfaction analysis at “SEB banka” JSC.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record