Uzņēmuma komunikācija ar klientiem kā konkurences priekšrocības analīze.
Autor
Strode, Rita
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Praude, Valērijs
Datum
2013Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Maģistra darba mērķis ir izpētīt uzņēmumu un klientu komunikācijas priekšrocības un barjeras tās īstenošanā un sniegt priekšlikumus tās uzlabošanai un efektīvākai izmantošanai kā konkurences priekšrocības virzošam faktoram. Darbā ir apskatīti uzņēmuma un klienta veiksmīgas komunikācijas teorētiskie aspekti, pievēršot uzmanību uzņēmuma iespējām veidot nepastarpinātu dialogu ar klientu, kas sniegtu iespēju veicināt klientos lojalitāti. Ir veikta uzņēmumu a/s „Dzintars”, SIA „Madara Cosmetics” un to pircēju komunikācijas analīze, balstoties uz pētījuma laikā iegūtajiem rezultātiem tika izstrādāti priekšlikumi un ierosinājumi uzņēmumu un klientu komunikācijas uzlabošanai.
Darba apjoms 125 lapaspuses (bez pielikumiem), tajā ir 12 attēli, 9 tabulas un 11 pielikumi
Atslēgvārdi: konkurence, komunikācija, personiskā apkalpošana, atgriezeniskā saite Master's thesis aim is to explore the business and customer communication benefits and barriers to its implementation and make suggestions for improvement and more efficient use as the competitive advantage driven factor. The paper deals with the company’s and the customer successful communication theoretical aspects, focusing on firms to establish direct dialogue with the customer to provide the opportunity to enhance customer loyalty. In research was made analysis of the communication process between customers and company's a / s „Dzintars”, SIA „Madara Cosmetics”, based on the results of the study were followed up by detailed proposals and suggestions for better communication.
Master's thesis consists of 125 pages and there are included 12 pictures and 9 tables and 11 attachments
Keywords: competition, communication, personnel selling, feedback