Pedagoģiskā personāla vadīšanas pilnveidošana pamatskolā
Author
Romanovskis, Pēteris
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Putniņš, Andris
Date
2008Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darbs ir veltīts personāla vadības pilnveidošanas iespēju izpētei. Par pētījuma bāzi ir izvēlēta Mežvidu pamatskola. Darbā pētīti sabiedrībā, ekonomikā un izglītības sistēmā notiekošie pārmaiņu procesi.
Maģistra darba mērķis ir: organizācijas personāla vadības izpēte un pedagoģiskā personāla pilnveidošanas analīze.
Darba pirmā nodaļa veltīta tādu jautājumu apskatīšanai kā personāla vadīšanas un tā pilnveidošanas iespējas, personāla meklēšana un atlase, darbinieku novērtēšana, darbinieku apmācība, personāla motivēšana.
Otrajā nodaļā ir apskatītas izglītības iestādes vadības īpatnības, skolas darbības plānošanas iespējas un pedagogu tālākizglītību un pašizglītību ietekmējošie faktori. Šajā nodaļā sniegti ieteikumi darbam ar pedagoģisko personālu.
Trešajā nodaļā autors veic skolotāju anketēšanas rezultātu apkopošanu un analīzi, kā arī veic Ludzas rajona Mežvidu pamatskolas attīstības stratēģijas analīzi.
Maģistra darbs sastāv no 73 lappuses, 25 attēliem, 5 tabulām un 2 pielikumiem. Darbā izmantoti 45 literatūras avoti. This master work is devoted to explore of possibilities to management improvement of stuff. Mežvidu elementary school is chose as study base. There are study ongoing chance processes in society, economy and education system in the work.
Goal of the work is institution stuff management research and pedagogical stuff improvement analysis.
The first part of the work devoted such question as stuff management, improvement possibilities, stuff research and choice, employee assessment, employee training and motivation.
There are discuss management individuality of education institution, mapping choices of school activity, pedagogical stuff further education and self-education affected factors in the second part. In this part is offer recommendation to work with pedagogical stuff.
In the third part author are managed results of teacher’s mediatize summarization and analysis. Also is given analyses of school strategy plan of Ludzas district Mežvidu elementary school.
The master work consists of 73 pages, 25 pictures, 5 tables and two additions. There are used 45 literature sources in the work.