Show simple item record

dc.contributor.advisorBatraga, Andaen_US
dc.contributor.authorŽukovska, Ilzeen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:35:33Z
dc.date.available2015-03-24T07:35:33Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other28325en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/19311
dc.description.abstractMaģistra darba tēmas izvēli „Zīmola LEGO atpazīstamība un attīstības iespējas Latvijā” noteikusi interese izpētīt, kā tiek veidota zīmola LEGO atpazīstamība. Tam par pamatu tiek izvēlēts analizēt zīmola mārketinga komunikāciju un tajā ietvertos racionālos un emocionālos elementus. Darbs sastāv no trīs daļām – teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās. Pirmo daļu veido teorētiskais pamatojums par zīmola veidošanu un vadīšanu, zīmola funkcijām, klasifikāciju un hierarhiju, zīmola identitāti un tēlu, pozicionēšanu, kā arī tiek iztirzāta zīmola mārketinga komunikāciju sistēma, pamatojoties uz kuru tiek aplūkota zīmola atpazīstamība, atcerēšanās un attieksmes veidošana. Teorētisko daļu noslēdz zīmola attīstīšanas stratēģiju apraksts. Otrajā daļā tiek raksturota zīmola LEGO veidošanās un vadīšana, struktūras un logotipa specifika, kā arī tiek atspoguļotas un analizētas mārketinga komunikāciju stratēģijas LEGO zīmolu līniju piemērā. Praktiskā daļa ietver pētījumā izmantoto kvalitatīvo un kvantitatīvo metožu (gadījuma pētījuma, projektīvās pētniecības metodes, anketēšanas, fokusa grupas un ekspertu intervijas) aprakstu, to pielietojuma pamatojumu, kā arī šajā daļā tiek apkopoti un analizēti pētījumā iegūtie rezultāti. Pamatojoties uz apzināto informāciju, tiek izvirzīti stratēģiski paņēmieni, kā veicināt zīmola atpazīstamību un attīstību. Darba noslēgumā tiek sniegti pamatoti secinājumi un priekšlikumi. Darba mērķis ir noskaidrot zīmola LEGO atpazīstamību, kā arī identificēt zīmola attīstības iespējas Latvijas tirgū. Pētījuma rezultāti rāda, ka darba mērķis un uzdevumi tika izpildīti un izvirzītā hipotēze apstiprināta. Atslēgvārdi: LEGO, zīmols, atpazīstamība, mārketinga komunikācija.en_US
dc.description.abstractThe theme of the master thesis „The LEGO brand’s recognition and development possibilities in Latvia” was chosen to study the development of LEGO brand’s recognition. The work is based on the analysis of marketing communication of the brand and its rational and emotional elements. The master thesis consists of three parts – theoretical, methodological and empirical. The first part of the thesis consists of the theory about the formation and management of the brand, brand’s hierarchy and types, brand’s identity and its forming elements and the connection with the image of the brand and positioning. With the help of analysis of the brand’s marketing communication system, the theses looks at the brand’s recognition, remembrance and the formation of the attitude, thus identifying possible brand’s development strategies. The second part shows LEGO brand’s formation and management specificity. It describes brand’s LEGO marketing communication strategies. The practical part of the thesis includes the qualitative and quantitative methods’ descriptions (accidental research, projective research methods, inquiry forms and the experts’ interviews) that were used in the research and the justification of its application. Moreover this part summarizes and analyses the results of the research. On the basis of the research results the strategical methods of expanding the brand’s recognition and development has been proposed. In the end of the thesis justified conclusions are provided. The aim of the master thesis is to clarify the recognition of the brand LEGO and identify the development possibilities in Latvia’s market. The results of the research show that the aim and goals of the master thesis was accomplished and the set hypothesis was approved. Keywords: LEGO, brand, recognition, marketing communication.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleZīmola LEGO atpazīstamība un attīstības iespējas Latvijā.en_US
dc.title.alternativeThe LEGO brand’s recognition and development possibilities in Latvia.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record