Show simple item record

dc.contributor.advisorBatraga, Andaen_US
dc.contributor.authorLukjanova, Unaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:35:35Z
dc.date.available2015-03-24T07:35:35Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other29090en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/19320
dc.description.abstractE-resursi RTU Zinātniskajā bibliotēkā tiek piedāvāti jau 10 gadus, taču, neskatoties uz produkta priekšrocībām, tā lietojums saglabājas zemā līmenī. Viens no problēmas galvenajiem cēloņiem ir neefektīvas mārketinga komunikācijas. Maģistra darba mērķis ir izpētīt e-resursu mārketinga komunikāciju kompleksu RTU Zinātniskajā bibliotēkā un izstrādāt priekšlikumus tā efektivitātes uzlabošanai. Darba ietvaros autore analizē mārketinga komunikāciju teorētiskās nostādnes, pēta e-resursu virzīšanas pieredzi Latvijā un pasaulē, novērtē RTU Zinātniskās bibliotēkas e-resursu mārketinga komunikāciju efektivitāti. Pētījuma rezultātā identificētas vairākas problēmas RTU Zinātniskās bibliotēka mārketinga komunikāciju kompleksā un sniegti priekšlikumi to novēršanai. Maģistra darba apjoms -120 lpp., darbā iekļauti 38 attēli, 22 tabulas, 11 pielikumi. Atslēgvārdi: e-resursi, e-resursu mārketings, e-resursu mārketinga komunikācijas, akadēmiskās bibliotēkas, bibliotēku mārketings.en_US
dc.description.abstractRTU Scientific Library has been providing access to e-resources for 10 years, but despite the benefits of the service, usage levels remain low. This work argues that the main reason is inefficient marketing communications. The goal of the Master’s Thesis is to examine the current marketing communication mix at RTU Scientific Library and develop proposals for its improvement. Author reviews theoretical approaches of marketing communication, investigates case studies of promoting e-resource in academic libraries and evaluates the efficiency of marketing communications at RTU Scientific Library. Research results reveal a number of problems across the marketing communication mix at RTU Scientific Library and provides a list of potential solutions. Master’s Thesis consists of 120 pages, 38 illustrations, 22 tables and 11 appendices. Keywords: e-resources, e-resource marketing, e-resource marketing communications, academic libraries, library marketing.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleE- resursu mārketinga komunikācijas RTU Zinātniskajā bibliotēkā.en_US
dc.title.alternativeMarketing communications for e-resources at RTU Scientific Libraryen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record