Show simple item record

dc.contributor.advisorKarnups, Viesturs Paulsen_US
dc.contributor.authorZujeva, Ineseen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:35:41Z
dc.date.available2015-03-24T07:35:41Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other33904en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/19377
dc.description.abstractDiplomarba mērķis bija izveidot jaunus kultūras tūrisma produktus ārvalstu studentiem no Latvijas Universitātes. Diplomdarbu veido 3 nodaļas – pirmajā nodaļā tiek aplūkots kultūras tūrisma un tā saistošo jēdzienu teorētiskais aspekts, kā arī tūrisma ietekme uz ekonomikas procesiem. Otrajā daļā ir aplūkota reālā situācija Latvijā – analizētas vispārējā tūrisma tendences, noteikta kultūras tūrisma ekonomiskā un sociālā ietekme, kā arī noteikts Latvijas kultūras produktu klāsts. Noslēdzošo daļu veido ESN (ERASMUS student network) Latvijas kultūras tūrisma produktu piedāvājums, noskaidrots LU ārvalstu studentu pieprasījums un balstoties uz to, izveidoti 8 jauni kultūras tūrisma produkti – maršruti. Pētījuma rezultātā tika izveidoti vairāki secinājumi, kā arī izvirzīti priekšlikumi Bakalaura darba apjoms ir 66.lpp., darbā izmantotas 18 tabulas, 19 attēli un 1 pielikums. Atslēgas vārdi: kultūras tūrisma produkts, LU ārvalstu studenti, Latvijas kultūrmantojumsen_US
dc.description.abstractThe goal of the bachelor paper was to create new cultural tourism products for foreign students from the University of Latvia. Bachelor paper consists of three divisions - the first chapter looks at the theoretical aspects of the cultural tourism and its binding concept, as well as at the impact of tourism on economic issues. The second part describes the real situation in Latvia - analysis of general trends in tourism, cultural tourism economic and social impacts and the set of Latvian cultural product range. The closing is made up of ESN (Erasmus Student Network) Latvian cultural tourism product offering, ascertained demand of foreign students for the cultural tourism products and on this basis, developed 8 new cultural tourism products - routes. The study established a number of conclusions and suggestions. Bachelor paper volume is 66 pages, 18 tables, 19 figures and 1 appendix is used. Keywords: cultural tourism product, foreign students, Latvian cultural heritageen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEkonomikaen_US
dc.titleKultūras tūrisma produkta izveidošana Latvijas Universitātes ārvalstu studentiemen_US
dc.title.alternativeCultural Tourism Product Creation for the Foreign Students of the University of Latviaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record