Show simple item record

dc.contributor.advisorStetjuha, Aleksandrsen_US
dc.contributor.authorGarā, Jūlijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:35:44Z
dc.date.available2015-03-24T07:35:44Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other3572en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/19405
dc.description.abstractMaģistra darba temāts: Tirgus monopolizācijas sociālekonomisko problēmu izpēte “dabiskā” monopola apstākļos (AS ”Latvenergo” piemērs). Zinātniskais darbs sastāv no trijām daļām, kurās iekļauts izvēlētā uzņēmuma – Akciju sabiedrības “Latvenergo” raksturojums, kā dabiska monopola un tā darbības sociālekonomiskās sekas, esošās situācijas izvērtējums un prognozes, pamatbiznesa apjomi, attīstības perspektīvas un izmaiņas pēc iestāšanas ES, secinājumi un priekšlikumi. Zinātniskais darbs izstrādāts ar mērķi izvērtēt AS “Latvenergo” ārējo un iekšējo vidi, saimniecisko darbību, apzināt uzņēmuma attīstības perspektīvas un vietu Latvijas un Eiropas Savienības tirgū. AS “Latvenergo” darbība piesaista ne tikai ekonomistu un uzņēmēju plašu uzmanību, bet arī cilvēkus, kuri nav saistīti ar ekonomiku, jo Latvijā šajā laika posmā ir ļoti aktuāla tematika par dalību ES, un līdz ar to, par AS “Latvenergo” struktūras pārveidošanu. Lielo uzņēmumu darbības analīze un attīstības perspektīvas izpēte jau pārskatāmā nākotnē kļūs aktuāla, tāpēc autors ir pārliecināts par izvēlētas darba tēmas lielo nozīmi. Izmantojot efektīvu cenu un kvalitātes politiku, AS “Latvenergo” var ietekmēt iedzīvotāju dzīves līmeņa paaugstināšanu. Attiecīgi – AS “Latvenergo” politika ietekmē daudzus procesus sabiedrībā. Secinājumi un priekšlikumi, kas ir veikti darbā, palīdzēs uzņēmuma vadībai izpaust globālas norises, kas iespaido enerģētikas nozares nākotni. Darba apjoms: 113 lp. teksta, 40 attēli, 9 tabulas, 6 pielikumi un 44 informācijas avotu nosaukumi.en_US
dc.description.abstractInvestigation of social - economical problems of monopolistical marketing in natural monopolization terms (in “Latvenergo” example). The advanced study consists of three departments in which included select enterprise is the public of joint-stock company “Latvenergo”, it’s characteristic description as natural monopolist and social-economic consequences of its activity, former situation assessment and prognoses, volumes of basic business, prospects of the joint-stock company “Latvenergo” development and changes after accession to the EU. The advanced study is produced to estimate the external and internal environment joint-stock company “Latvenergo”, economic action, to realize prospects of development of enterprise and in the market of Union of Latvia of places and European.The Joit-stok company “Latvenergo”action attracts not only economist and spacious attention of businessmen, but also people which are unconnected with an economy, that is why that in Latvia at this moment there is a very actual subject for participation in EU and together with it for reorganization of the joint-stock company “Latvenergo” structure. The analysis of action of large enterprises and research of prospect of development already evident in the future will become actual, therefore an author is sure in select large value of theme of work. Using effective policies of price and quality joint-stock company “Latvenergo” it is possible to influence on the increase of standard of living of populations. Proper is the joint-stock company “Latvenergo” policy in influencing many processes in public. Conclusions and suggestions, which are, executed at work, in helpers for guidance of enterprise to divulge global motions, what influences the future of power industry. The work consists of: 113 pages, 40 illustrations, 9 tables, 6 appendix, 44 sources of information.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleTirgus monopolizācijas sociālekonomisko problēmu izpēte "dabiskā" monopola apstākļos (AS "Latvenergo"piemērs)en_US
dc.title.alternativeInvestigation of social-economical problems of monopolistical marketing in natural monopolization terms (in "Latvenergo" example)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record