Latvijas Republikas nodokļu sistēma un tās ietekme uz uzņēmējdarbību, izmantojot mediju reklāmas tirgus nozares uzņēmuma SIA "PUBLICUM MEDIA" piemēru
Author
Atgāze, Agrita
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Millere, Inta
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba mērķis ir pētīt Latvijas Republikas nodokļu sistēmu un tās ietekmi uz uzņēmējdarbību, kā arī izvērtēt SIA „Publicum media” piemērojamos nodokļus, kā rezultātā izstrādāt priekšlikumus SIA „Publicum media” nodokļu izdevumu optimizācijai. Darbs sastāv no četrām daļām. Pirmajā daļā izpētīta teorētiskā bāze par nodokļu sistēmas veidošanos, otrā daļā tiek raksturota uzņēmējdarbības vide un tās dalībnieki, izpētīta nodokļu ietekme uz uzņēmējdarbību, trešajā daļā ir analizēts mediju reklāmas tirgus, ceturtajā nodaļā ir raksturots SIA „Publicum media”, apkopota informācija ar uzņēmuma veiktajiem nodokļu maksājumiem un nodokļu optimizēšanas iespējām. Autore, pamatojoties uz teorijas un izpētes rezultātiem, izstrādāja ieteikumus nodokļu optimizācijai uzņēmumā.
Darba apjoms: 83 lappuses. Darbā iekļauti 14 attēli, 14 tabulas un 1.pielikums.
Atslēgas vārdi: nodokļi, nodokļu sistēma, uzņēmējdarbības vide, nodokļu plānošana, nodokļu optimizācija. Aim of masterwork is to look in Latvian taxation system and its impact on business, as well as elavluate Ltd. „Publicum media”, applicable taxes, as resultat of the development proposals Ltd. “Publicum media” tax expenditure optimization.
The work consists of four parts. The first part is theoretical basis for the information of tax system, the second part describes business environment, its members and tax impact on entrepreneurship activities, the third part describes media advertising market, the fourth part is practical part of work which consists of the overview of an existing enterprise’s tax payments. There is also review of the ideas how to optimize enterprise’s taxes. The theoretical part is based on studying Latvian Republic taxation laws and special economic literature. In the practical part there is used financial information of Ltd "Publicum media". The recommendations in optimization of taxes are fortified by practical use of legislative norms in calculating tax payments.
Research volume is: 83 pages, 14 pictures, 14 tables and 1 attachment.
Keywords: tax, taxation, business environment, tax planning, tax optimization.