Show simple item record

dc.contributor.advisorŠķiltere, Dainaen_US
dc.contributor.authorKaļiņina, Arinaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:35:52Z
dc.date.available2015-03-24T07:35:52Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other41084en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/19466
dc.description.abstractMaģistra darba temats ir „Uzņēmuma risku novērtējums jauna produkta virzīšanas starptautiskā tirgū kontekstā”. Maģistra darba uzdevums ir prognozēt riskus un izstrādāt vairumtirdzniecības uzņēmumam riska minimizēšanas pasākumus. Maģistrā darbā ietvaros tika izpētītas risku klasifikācija, risku vadības modeļi, risku analīzes metodes, jauna produkta ieviešanas riski. Tika aprakstīts pārtikas vairumtirdzniecības uzņēmums, uzņēmuma preču sortiments, aplūkota darbības vide. Kā arī tika sastādīta ekspertu anketa un tika izanalizēti un apkopoti ekspertu vērtējumu rezultāti. Pētījuma rezultātā ir noteikti un novērtēti vairumtirdzniecības uzņēmuma iespējamie riski, ieviešot jauno preci tirgū un izstrādāti riska minimizēšanas pasākumi. Atslēgvārdi – risks, risku vadība uzņēmumā, jauna produkta riski, risku ekspertvērtēšana, risku minimizēšanas pasākumi.en_US
dc.description.abstractThe topic of Master Thesis is „The estimation of enterprise risks of a new product promotion in international market context".Master's Thesis task is to forecast risks and to produce risk minimize enterprises to the wholesale enterprise. In a Master's Thesis is frames investigated classification of risks, guidance of risks model, methods of risks analysis, and risks of new product introduction. Was described food wholesale enterprise, assortment of enterprise commodities, was examined an action environment. As also was implanted the questionnaire of experts and were analyzed and summarized results of estimations of experts. In research result are a certain and estimated wholesale enterprise possible risks, inculcating the new product in international market and were produced risk minimize events. Key words: risk, risk management, risks of new product, expert judgment, risk minimization measures.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleUzņēmuma risku novērtējums jauna produkta virzīšanas starptautiskā tirgū kontekstāen_US
dc.title.alternativeThe estimation of enterprise risks of a new product promotion in international market contexten_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record