Pilsētas zīmola idejas attīstīšana
Author
Maculeviča, Sintija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Batraga, Anda
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darbā tiek pētīta un analizēta zīmola veidošana un vadīšana teritorijai – pilsētai. Šī ir aktuāla tēma, jo teritorijas/vietas zīmolvedības attīstību vecinājis piesātinātais tirgus un konkurence starp teritorijām, gan globālā, gan lokālā līmenī. Maģistra darba mērķis ir izpētīt zīmola veidošanas un vadīšanas nosacījumus un attīstīšanas ideju atbilstību Ogres pilsētas piemērā, balstoties uz vietas zīmolvedības veidošanas un vadīšanas teorētisko aspektu analīzi, kā arī izstrādāt zīmola asociāciju karti, pamatojoties uz pētījumu par Ogres pilsētas zīmolu. Uzdevumi, lai sasniegtu mērķus, ir izpētīt un apkopot teoriju par zīmolu un zīmolvedību, apskatīt pilsētu - Ogri - vietas zīmola attīstības kontekstā, veikt aptauju un rezultātā izdarīt secinājumus un izstrādāt priekšlikumus vietas zīmola attīstībai.
Maģistra darba apjoms ir 90 lapaspuses, kuras satur 42 attēlus un 1 tabulu, un ir papildināts ar 1 pielikumu. Darba tapšanā tika izmantoti 60 avoti.
Atslēgas vārdi: zīmols, vietas The master’s thesis consists of research and analysis about the process of developing a brand for a place – a city. It’s a very current topic at the moment because the satiation in the market and the place branding development has been urged from the process of growing competition between the cities in global and local level. The goal of this master’s thesis was to research the brand developing and managing process and ideas suitable to the city of Ogre according to place branding and its managing process’ analysis of theoretical aspects, as well as to make brand association map based on the research about the brand of the city Ogre. Tasks in reaching the goal were to research and summarize the theory of brand and branding, to view the city of Ogre in the context of place branding, to make a questionnaire and make a conclusion as well as work out suggestions in developing place branding process. The volume of the master’s thesis is 90 pages with 42 images and 1 table as well as 1 appe