Pulksteņu veikala " Brandwatch " darbinieku motivācijas pilnveidošanas iespējas.
Author
Knāķe, Māra
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Putniņa, Maruta
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir pulksteņu veikala „Brandwatch” darbinieku motivācijas izpēte, ir aktuāla, jo ikviena uzņēmuma svarīga sastāvdaļa ir darbinieki, bez tiem uzņēmums nebūtu spējīgs pastāvēt. Savukārt, lai firmas darbība būtu maksimāli efektīva ir nepieciešams motivēt darbiniekus, lai sasniegtu gan uzņēmuma, gan darbinieku personīgos mērķus.
Darba mērķis ir balstoties uz teorētiskajām atziņām par motivāciju un autores pētījumu, izstrādāt priekšlikumus darbinieku motivācijas paaugstināšanai.
Bakalaura darba uzdevumi ir izvērtēt darbinieku motivācijas teorētiskos aspektus, izvērtēt darbinieku motivēšanas sistēmu pilnveidošanas iespējas pulksteņu veikalā „Brandwatch”, izvirzīt priekšlikumus darbinieku motivācijas pulksteņu veikalā „Brandwatch”. Bachelor thesis theme „watch shop "Brandwatch" worker motivation improvement opportunities” is relevant, because an important part of any company are employees, without them the company would not be able to exist. On the other hand, to achieve that company's operations are most efficient, it is necessary to motivate employees to achieve both company and employee personal goals.
Bachelor thesis tasks are to evaluate the theoretical aspects of motivation, evaluate the motivation system in watch shop "Brandwatch.", bring forward suggestions for employee motivation in watch shop "Brandwatch."