Show simple item record

dc.contributor.advisorJoppe, Ainaen_US
dc.contributor.authorBite, Armandsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:35:56Z
dc.date.available2015-03-24T07:35:56Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other41892en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/19499
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz statistikas datiem, likumiem un citiem resursiem identificēt būtiskākās Baltijas un Vācijas automobiļu tirgus - automašīnu skaita izmaiņu, automašīnu klasifikāciju, reģistrācijas izmaksu un to ietekmējošos faktoru - atšķirības. Izvirzīto mērķu sasniegšanai, autors pēta teoriju par tirgus ekonomiku – veidiem, analīzi, segmentāciju, konkurenci un salīdzina datus par automobiļu skaita izmaiņām, būtiskākajām nodokļu atšķirībām un automašīnu klasifikāciju visās iepriekš minētajās valstīs līdz 2011. gadam. Bakalaura darbs sastāv no 3 nodaļām: 1.Nodaļa sniedz teorētisku ieskatu tirgus teorijā un segmentācijā, kā arī ieskatu konkurences būtībā. Autors nodaļu ir papildinājis to ar praktiskiem piemēriem no automobiļu tirgus. 2.Nodaļā apkopoti dati par automobiļu skaita izmaiņām, to klasifikāciju, kā arī nodokļu likmēm Baltijas valstīs. 3.Nodaļā autors piedāvā ieskatu Vācijas automobiļu tirgū, automašīnu klasifikācijā un reģistrācijas izen_US
dc.description.abstractBachelor's work is based on statistics, laws and other resources to identify the most important Baltic and German car market changes in the car market, understand car classification and registration prices in each country and the differences between them. To achieve the targer, author explores the theory of marke economy – types of analysis, segmentation, competition and compares the data between all the countries till year 2011. Thesis consists of three chapters: 1.First chapter provides a theoretical insight into the theory and market segmentation, as well as insight into the competitive spirit. Author chapter is supplemented with practical examples from the automotive market. 2.Second section summarizes the changes in the number of cars, their classification, as well as the tax rates in the Baltic countries. 3.The third chapter author provides insight into the German car market, car classification, registration costs and taxes. In the chapter author makes a compaen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEkonomikaen_US
dc.titleAutomobiļu tirgus izmaiņas un attīstība Baltijas valstīs un Vācijā līdz 2011.gadamen_US
dc.title.alternativeChanges and development in automobile market in the Baltic states and Germany till yaer 2011en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record