Show simple item record

dc.contributor.advisorPraude, Valērijsen_US
dc.contributor.authorSausnīte, Brigitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:35:56Z
dc.date.available2015-03-24T07:35:56Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other41946en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/19501
dc.description.abstractMaģistra darba mērķis ir izpētīt kuras no farmācijas produktu izplatīšanas un virzīšanas metodēm Latvijas farmācijas tirgū attiecīgai farmācijas produktu gupai ir pielietojamas un kuras nav pielietojamas. Lai sasniegtu maģistra darba mērķi, tiek izmantota statistisko datu analīze un salīdzināšanas metodes. Darba saturs izklāstīts četrās nodaļās. Teorētiskajā daļā ir trīs nodaļas, kur pirmajā daļā tiek apskatītas farmācijas tirgus produktu īpatnības un farmācijas tirgus regulējums. Otrajā daļā tiek analizēta farmācijas produktu izplatīšanas struktūra, attīstības faktori un prioritātes aptieku un lieltirgotavu sektorā Latvijā. Trešajā daļā tiek apskatītas farmācijas produktu virzīšanas īpatnības. Ceturtā, praktiskajā daļā, tiek pētītas farmācijas produktu izplatīšanas un virzīšanas metodes. Pētījums galvenokārt tiek balstīts uz speciālistu, patērētāju un ekspertu anketēšanas rezultātiem. Darba beigās veikti secinājumi un izstrādāti priekšlikumi produktu virzīšanas uzlabošanai Laen_US
dc.description.abstractThe objective of the master’s thesis is to research which of the distributional and promotional methods of pharmaceutical products are applicable for certain pharmaceutical products in the Latvian pharmaceutical market. To achieve the objective of the master’s thesis, the methods of statistical data analysis and comparison are used. The contents of the master’s thesis are laid out in four chapters. The theoretical part consists of three chapters, in the first part of which the peculiarities of the pharmaceutical products and the framework of the pharmaceutical market are observed. In the second part, the structure of the distribution of the pharmaceutical products, the development factors, and the priorities of the pharmacies’ and wholesalers’ sectors in Latvia are analyzed. In the third part, the peculiarities of the promotion of pharmaceutical products are observed. In the fourth, and practical, part, the distributional and promotional methods of pharmaceutical products are research-en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleFarmācijas produktu izplatīšanas un virzīšanas tirgus īpatnībasen_US
dc.title.alternativePecularities of pharmaceutical market sales and developmenten_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record