Latvijas sporta klubu mārketinga komunikāciju analīze.
Author
Lapteva, Irīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir „Latvijas sporta klubu mārketinga komunikāciju analīze”. Problēmas būtība ir, ka Latvijas sporta klubi plaši neizmanto mārketinga komunikācijas, tāpēc, veselīgam dzīves stilam pieturās maz cilvēku un reti izmanto sporta klubu pakalpojumus.
Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par mārketinga komunikācijām un uz autores veiktās aptaujas rezultātiem, novērtēt Latvijas sporta klubu mārketinga komunikāciju komunikatīvo efektivitāti, kā arī izstrādāt priekšlikumus sporta klubu mārketinga komunikāciju komunikatīvo efektivitāti, kā arī izstrādāt priekšlikumus sporta klubu mārketinga komunikāciju pilnveidošanai.
Bakalaura darbs sastāv no trim daļām. Pirmajā nodaļā ir raksturota mārketinga komunikāciju sistēma un tās veidi teorijā. Otrajā nodaļā ir analizētas Latvijas sporta klubu mārketinga komunikācijas. Trešajā nodaļā ir veikts sporta klubu pētījums un to salīdzinājums, izmantojot aptaujas metodi.
Darbs sastāv no 122. lappusēm, tajā ietverti 9.attēli, 8.tabulas un 8.pielikumi.
Atslēgvārdi: mārketinga komunikāciju sistēma, mārketinga komunikācijas instrumenti, Latvijas sporta klubi. Bachelor's thesis: "Latvian health club marketing communications analysis." The problem is one that the Latvian sports clubs is not widely used marketing communications, so a healthy lifestyle stops a few people and rarely used sports club services.
Bachelor's work is based on the theory of knowledge of marketing communications and author of the survey results to evaluate the Latvian health club marketing communications communicative effectiveness, and to develop proposals for health club marketing communications communicative effectiveness, and to develop proposals for sports clubs to improve marketing communications.
Thesis consists of three parts. The first chapter describes the marketing communication system and the types of theory. The second chapter analyzes the Latvian health club marketing communications. The third section is made of clubs and their comparison study using survey method.
The project consists of 122 pages, it includes 9 images, 8 tables and 8 appendixes.
Keywords: marketing communication system, marketing communication tools, Latvian sportclubs.