Show simple item record

dc.contributor.advisorPraude, Valērijsen_US
dc.contributor.authorUlriha, Aleksandraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:36:00Z
dc.date.available2015-03-24T07:36:00Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other4567en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/19527
dc.description.abstractIzmaiņas sabiedrībā, tirgū un ekonomikā ir novedušas pie integrēto mārketinga komunikāciju aktīvas izmantošanas nepieciešamības. Tirgus dalībnieku integrācija, kā integrēto komunikāciju raksturojums, kura ir sasniedzama, izmantojot dubulto komunikāciju principu mārketinga komunikācijās, apvienojot mērķauditorijas var būtiski palielināt uzņēmējdarbības efektivitāti. Ņemot vērā mārketinga komunikāciju iedarbības uz bērnu apziņu un uzvedību, apgūšanas lielo praktisko un teorētisko nozīmi un aktualitāti, tika izstrādāts maģistra darbs ar mērķi izpētīt bērnu kā patērētāju uzvedības īpatnības, mārketinga komunikāciju ar bērniem kā mērķauditoriju īpatnības, kā arī izstrādāt priekšlikumus mārketinga komunikāciju ar bērniem stratēģijas un satura pilnveidošanai. Darbā autore pēta bērnu kā patērētāju uzvedību un mārketinga komunikāciju ar bērniem kā mērķauditoriju īpatnības mūsdienās. Darba gaitā tiek apskatīti iemesli bērnu kā atsevišķa tirgus segmenta veidošanai, tiek analizēti faktori šī segmenta pievilcībai no mārketinga viedokļa, kā arī tiek analizēta bērnu ietekme uz tirgu kopumā. Autore izskata faktorus, kuri ietekmē bērnu uzvedību, akcentējot mērķauditorijas personisko un psiholoģisko raksturlielumu mijiedarbības nepieciešamību ar mārketinga komunikācijām. Darbā tiek vērsta uzmanība uz nepieciešamību izmantot dubulto komunikāciju principu, apvienojot mērķauditorijas un īstenojot integrēto pieeju mārketinga komunikācijām uzņēmumu darbībā ekonomikas globalizācijas apstākļos. Autore piedāvā mārketinga komunikāciju veidu hierarhiju pēc iedarbības uz bērnu mērķauditoriju, par prioritāti izvirzot reklāmu un akcentējot uzmanību uz televīziju un Internetu kā efektīvākiem reklāmas izplatīšanas līdzekliem. Darbā tiek apskatīti mārketinga komunikāciju ar bērnu mērķauditoriju ētikas un likumdošanas standarti, tiek uzsvērta to ievērošanas nozīmība. Darbā pamatota autores vadībā bērnu mērķauditorijas veiktā pētījuma metodika un uzrādīti tā rezultāti. Pētījuma rezultātā tiek atklāta bērnu attieksme pret Internetu, dažādiem reklāmas veidiem un aktivitātēm, bērnu mērķauditorijas uzticība Interneta informācijai atkarībā no vecuma, bērnu prasības reklāmas saturam un stratēģijai, Interneta pieejamības bērniem pakāpe, kā arī mārketinga komunikāciju iespējas Internetā. Atklātas negatīvas tendences līdz ar vecumu pieaugt negatīvai attieksmei pret reklāmu un samazināties uzticībai reklāmai. Rezultātā konstatēta mārketinga komunikāciju ar bērniem satura, stratēģiju un formas atbilstības nepieciešamība bērnu vecumam un ar to saistītām vērtībām, kā arī psiholoģijas īpatnībām. Maģistra darbs ir uzrakstīts uz 101 lpp, tājā ir 8 tabulas, 23 attēli un 1 pielikums. Atslēgvārdi: mārketinga komunikācijas, dubulto komunikāciju princips, reklāma, sinergijas efekts, bērnu mērķauditorija, Internets, vietne, Interneta aktivitātesen_US
dc.description.abstractAuthor is researching childs behaviour as a consumer and contemporary marketing comunications features with children as a targetgroup. During research process reasons are found why it is important to segregate children as separate market segment, also is analized attraction factor in marketing point of view and impact, whic is made by children on the market as a whole. Author researches factors, which impact conduct of children, highlighting a co-operation of the target groups personal and psychological indexes necessity with marketing communications. In attention is a letter sent on a necessity to utilize principle of the double communications, uniting target groups and carrying out marketing of the integrated approaches communications in the action of enterprises in economy globalization circumstances. An author offers the hierarchy of kinds of marketing communications after influence on target group of children, for priority pulling out advertising and highlighting attention on television and Internet as more effective advertising distribution tools. At work are examined marketing communication with target group of children's ethics and legislation standards, their notice importance is highlighted. At work the method of the target group of children's executed research is grounded in author guidance and his results are presented. In relation of children's is a research result opened against the Internet, various advertising kinds and activities, target group of children's loyalty Internet information depending on age, contain the requirement of children's advertisings and strategy, Internet availability children the stage, as also in the possibility of marketing communications Internet. Negative tendencies are opened till with age to mature negative relation against advertising and to diminish loyalty advertising. In a result established marketing communication with children maintenance, strategy and form accordance necessity age of children's and with their linked costs, as also psychology features. Master's degree at work are hundred one page, eight tables, twenty three images, one appendix. Key phrases: marketing communications, principle, advertising, synergy effect, target group of children, Internet, site, Internet activities in double communications.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleBērnu mērķauditorijas uzvedības un mārketinga komunikāciju īpatnībasen_US
dc.title.alternativeKids target market behavior and marketing communications featuresen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record