• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Kokrūpniecības nozares un koksnes plātņu materiālu tirgus un SIA „EJA Grupa” attīstības iespējas

Thumbnail
View/Open
303-5372-Veveris_Maris_VadZ000104.pdf (923.6Kb)
Author
Vēveris, Māris
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Deniņš, Andris
Date
2007
Metadata
Show full item record
Abstract
Maģistra darbā pētīta SIA „EJA Grupa” attīstības iespējas, jo šajā gadsimtā, strauji attīstoties celtniecības un mēbeļu nozarēm, uzņēmumam ir jābūt inovatīvam un elastīgam. Uzņēmumā ir jābūt profesionāliem darbiniekiem, kuri spēj ne tikai pārdot preci, bet arī būt gataviem uz straujām tirgus izmaiņām. Ļoti būtisks faktors ir klientu pārliecināt ne tikai par to, ka mums ir vislabākais produkts, ko varam piedāvāt, bet arī palīdzēt klientam izvēlēties pareizo risinājumu un pamatot to. Tā kā uzņēmums nav ražotājs, bet ir vairumtirgotājs, tad ļoti svarīgs faktors ir sagāde un loģistika. Bez šīm divām struktūrvienībām nav iespējama uzņēmuma pastāvēšana. Ļoti liela nozīme ir arī pārdošanas struktūrvienība. Bez tās nav iespējama uzņēmuma attīstība. Pārdošanas plānošana notiek, pamatojoties uz mārketinga mērķiem un mārketinga stratēģiju. Maģistra darba mērķis ir izpētīt kokrūpniecības nozari un koksnes plātņu materiālu tirgu un SIA „EJA Grupa” attīstības iespējas. Pirmajā nodaļā ir apskatīta kokrūpniecības nozare kā tāda. Šajā nodaļā detalizēti izpētīta meža un kokapstrādes industrijas sektoru ietekmējošās vispārējās ekonomiskās tendences, meža produktu tirgu ietekmējošie politiskie pasākumi, koksnes un koksnes pārstrādes produktu tirgus attīstības tendences. Lai gūtu labāku priekšstatu par analizējamo uzņēmumu, darba otrajā nodaļā tiek aplūkots darbības un vadības īpatnības uzņēmumā SIA EJA Grupa. Trešā nodaļa ietver SIA EJA Grupa sagādes procesu tā organizēšanu. Ceturtajā nodaļā ir apskatīts SIA EJA Grupa tirdzniecības process tā organizēšana. Piektajā nodaļa ietver Loģistikas procesu uzņēmumā tā organizēšanu. Sestajā nodaļā ir pētītas piegādātāju jaudas ārvalstīs un Latvijā, kā arī ir aplūkota nozares struktūra. Apskatīta ir pirmapstrāde un ir veikta analīze Koksnes plātņu tirgum. Septītajā nodaļa ietver Tirgus raksturojumu. Astotajā, pēdējā nodaļā, ir veikta ārējo un iekšējo faktoru analīze, kā arī ir izskaidroti SIA EJA Grupa stratēģiskie un taktiskie mērķi. Pētījumi veikti pamatojoties uz aprēķiniem, uzņēmuma iekšējo informāciju, pieredzi, kas gūta strādājot SIA EJA Grupa un mācību literatūru. 7 tabulas, 26 attēli. Izmantotās literatūras un avotu saraksts – 21. Rīga, 2007. 97.lpp..
 
This Master’s Paper “Wood Industry Fields and Market of Wood Block Materials and Developmental Opportunities for “EJA Grupa” Ltd” deals with examining the developmental opportunities for “EJA Grupa” Ltd because in this century when building and furniture spheres grow rapidly the company must be innovative and flexible. The employees must be professional who are able not only to sell products but also be flexible to the fast market changes. One of the essential factors besides persuading the customer that we offer the best product, is to help them choose the right solution and to prove it. The company is not a manufacturer but a wholesaler thus a very important factor is also supply and logistics. The company cannot exist without these two structural units. The structural unit of sales is also of a very high importance. It provides the development of the company. The sales strategy is based on the aims of marketing and its strategy. The aim of the Master’s Paper is to study the wood industry field and market of wood block materials and developmental opportunities for “EJA Grupa” Ltd. The first chapter deals with the wood industry in general. It is a detailed study of the general economic trends which influence the forest and wood processing industries, political events which have an impact on timber market; and developmental trends of the market of wood pulp and its processing products. To have a better view of the analyzed company, the work and management features at EJA Grupa Ltd are explored in the second chapter. The third chapter reveals the supply process and its organisation at EJA Grupa Ltd. The fourth chapter deals with the marketing process and its organisation at EJA Grupa Ltd. The logistics process and its organisation at the company are studied in the fifth chapter of this Paper. The sixth chapter gives a survey of the suppliers’ capacity abroad and in Latvia as well as the structure of this sphere. The first stage processing is studied here and the analysis of the wood block market has been done. The seventh chapter offers a description of the market. The last, that is, the eighth chapter reveals the analysis of outer and inner factors as well as it explains the strategic and tactical aims of the EJA Grupa Ltd. The study done was based on calculations, the inner information of the company, experience gained at EJA Grupa Ltd and the corresponding literature. 7 charts, 26 pictures. Information sources – 21. Riga, 2007, 97 pages.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/19537
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV