Show simple item record

dc.contributor.advisorBaleviča, Valdaen_US
dc.contributor.authorPujāte, Jekaterīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:36:01Z
dc.date.available2015-03-24T07:36:01Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other5825en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/19539
dc.description.abstractMūsdienās tirgus ir piesātināts ar dažādiem produktiem un pakalpojumiem. Katrs uzņēmums mēģina atrast tirgū savu vietu un radīt produktu, kurš ieinteresēs patērētājus, lai nodrošinātu sev peļņu. Šajā situācijā veiksmīga stratēģiskā plāna izstrāde iegūst aizvien lielāku nozīmi - ar tā palīdzību ir iespējams izstrādāt un nodrošināt ilgstošu uzņēmuma darbības attīstību, kā arī patērētāju uzmanību un preces/ pakalpojuma noietu. Konkurētspējīgas ekonomikas pamats ir konkurētspējīgs uzņēmums. Savukārt uzņēmuma konkurētspējas pamatā ir mērķtiecīga biznesam atvēlēto resursu- gan finanšu, gan materiālo, gan darbaspēka izmantošana, ko nosaka prasmīga projektu vadīšana. Darba pētījuma objekts ir SIA BIA. Firma strādā būvniecības jomā, kā apakšuzņēmējs, tā nodarbojas ar ventilāciju, kondicionēšanu un apkuri, piedāvājot pilnu darba ciklu šajā jomā - projektēšana, ražošana, piegāde, montāža, serviss. Šī projekta mērķis ir uz uzņēmuma un tirgus analīzes pamata izstrādāt SIA BIA stratēģisko attīstības plānu tirgus daļas palielināšanai būvniecības jomā līdz 25%, palielināt neto apgrozījumu līdz 5 milj. Ls un komerciālo jeb realizācijas rentabilitāti līdz 15 % 2009. gadā.en_US
dc.description.abstractThe modern market is saturated with different products and services. Each enterprise is trying to find its place in the market and to produce the product, which would be interesting for customers in order to get profit. In this case working out of the successful strategic plan is becoming more important – using such a plan it is possible to develop and to ensure the long-term activity of a company and its progress, as well as the attention of customers and good sales of the products/ services. The base of the competitive economics is a competitive enterprise. From the other side the base of the competitive enterprise is appropriate use of the company’s resources such as financial, material and labour, what depends on the efficient management. The object of the research is SIA BIA (Ltd.). The firm is busy in the building sector. As a contractor it installs air conditioning, ventilation and heating systems. It offers the full spectrum of services in this field – development, production, delivery, installation works and after-sales services. The aim of this work is, basing on the analysis, to work out the strategic development plan of SIA BIA in order to increase the market share in the building market up to 25% and to increase the turnover up to 5,0 million and the commercial rent ability up to 15% in the year 2009.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectFinanses un kredītsen_US
dc.titleProjekts: SIA "BIA" stratēģiskā plāna izstrāde 2007. - 2009.gadamen_US
dc.title.alternativeProject: Development of "BIA" Ltd. strategical plan for 2007. - 2009.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record