Informācijas par jūras krasta joslas stāvokli izmantošana ģeogrāfijas stundās: Salacgrīvas novada piemērs
Author
Auziņa, Anete
Co-author
Latvijas Universitāte. Ģeogrāfijas un Zemes zinātņu fakultāte
Advisor
Zelča, Līga
Date
2011Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba „Informācijas par jūras krasta joslas stāvokli izmantošana ģeogrāfijas stundās: Salacgrīvas novada piemērs” mērķis – metodiskā materiāla izstrādāšana ģeogrāfijas stundām par Salacgrīvas novada piekrasti.
Diplomdarba pirmajās sešās nodaļās raksturots jūras krasta joslas stāvoklis - izplatītākie krastu tipi, krasta procesi, klimata īpatnības, dabas daudzveidība un aizsardzība. Darbā raksturotas 9. klases skolēnu vecumposma raksturīgās attīstības īpatnības, galvenās mācību metodes un formas ģeogrāfijas apguvē, novadpētniecības nozīme ģeogrāfijas mācīšanas procesā. Pamatojoties uz apkopoto informāciju, izstrādāti ģeogrāfijas mācību stundu metodiskie materiāli.
Diplomdarba apjoms ir 91 lappuse, tajā iekļauti 49 attēli, 3 tabulas, 13 pielikumi.
Atslēgvārdi: piekraste, dabas aizsardzība, Salacgrīvas novads, mācību metodes ģeogrāfijā. In the Diploma Paper “Information About the Condition of the Sea Coastal Zone Usage in Geography Lessons: the Example from Salacgriva District” the aim is to develop teaching aids about Salacgriva' s district seashore for geography lessons.
In the first 6 chapters the sea coastal zone is being described – different types of sea coast, climatic and hidrometeorological conditions, the processes happening in the sea coast nowadays, biodiversity and nature conservation.
In the Diploma Paper the author describes the most common peculiarities according to students' age group in form 9, the main teaching methods and forms while acquiring geography and also the meaning of study of local history in the study process. According to the information summarized, the teaching aids are worked out for geography lessons.
The amount of the Diploma Paper is 91 pages, it includes 49 pictures, 3 tables, 13 appendices.
Key words: sea coastal zone, nature conservation, Salacgrīva district, teaching methods in geography.