Show simple item record

dc.contributor.advisorBaiža, Ilzeen_US
dc.contributor.authorŅikitenko, Jūlijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:37:38Z
dc.date.available2015-03-24T07:37:38Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other10832en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20003
dc.description.abstractBakalaura darbā pētīta stāstu izmantošana valodas stundās sākumskolā. Darba teorētiskajā daļā sniegts zinātniskās literatūras pārskats, kā arī uzskatāmi parādīts, kā stāstus var izmantot svešvalodas mācīšanā, savukārt praktiskās daļas mērķis ir pierādīt, ka stāstu izmantošana stundās veicina sekmīgāku valodas apgūšanu. Pilotprojektā teorētiskie ieteikumi tika pārbaudīti praksē; tika analizēts un salīdzināts skolēnu veikums, kā arī pētīts skolotāju viedoklis par stāstu izmantošanu. Datu iegūšanai tika izmantota skolēnu zināšanu vērtējuma analīze un anketas, kas iekļāvās rīcības izpētē, uz kuru arī balstīti iegūtie secinājumi. Pētījuma rezultāti liecina, ka stāstu izmantošana stundās sekmē prasmīgāku valodas lietojumu, kā arī veicina pozitīvas atmosfēras veidošanos klasē, savukārt skolotāji uzskata, ka stāstu izmantošana palīdz labāk apgūt svešvalodu. Pētījuma rezultātus un secinājumus iespējams izmantot efektīvākai mācīšanas/mācīšanās procesa nodrošināšanai.en_US
dc.description.abstractThe present paper investigates the usage of storytelling in a primary language classroom. The theoretical part gives a review of the literature on the chosen subject and provides an insight of how stories can be used for language teaching purposes. The practical research aims at proving the usefulness of storytelling for facilitating students’ language development. It relates theory to practise by piloting a story-based project; the results of students’ performance are compared and analysed, and teachers’ opinions on the application of storytelling have been surveyed. The conclusions drawn are based on the action research, during which the analyses of evaluation results and questionnaires were used as a means of data gathering. The obtained data indicate that storytelling ensures a considerable improvement in students’ language performance and creates a positive classroom atmosphere; it is considered to be beneficial for language acquisition by the teachers. The results and conclusions of the research can be used to ensure the effectiveness of the teaching/learning process. Key words: storytelling, action research, pilot teaching, experimental group, control group.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectFiloloģijaen_US
dc.titleStāstu izmantošana valodas stundās sākumskolāen_US
dc.title.alternativeUsing Stories in Primary Language Classroomen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record