Show simple item record

dc.contributor.advisorKramiņa, Ingrīdaen_US
dc.contributor.authorSavicka, Ingaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:37:40Z
dc.date.available2015-03-24T07:37:40Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other12713en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20011
dc.description.abstractLaika gaitā angļu valodas intonācijas mācīšanai tika atvēlēts salīdzinoši maz uzmanības valodas apguves procesā. Tomēr intonācija angļu valodā pilda tādas ievērojamas funkcijas kā domu, emociju, attieksmes un jēgas noteikšana. Pētījuma mērķis ir aprakstīt mācību metožu attīstību šajā valodas aspektā. Darbā tiek iztirzāta attiecīgā literatūra un piedāvātas praktiskas novērojumu un daļējā ekperimenta atziņas. Rezultāti parāda, ka angļu valodas intonācijas apguve ir nozīmīga un prasa ievērojamu laika un apzinātas mācīšanās daudzumu. Īpaši svarīga ir pieaugušo valodas apguvēju spēja uztvert un iztulkot intonācijas dažādās nokrāsas. Audio-vizuālie līdzekļi ir ļoti efektīvi, palīdzot gan pieaugušajam valodas apguvējam, gan skolotājam vissarežģītākajā posmā, t.i., mēģinot sadzirdēt un imitēt toņus. Atslēgas vārdi: intonācija, pieaugušo mācīšanās, valodas apguve.en_US
dc.description.abstractOver time, English intonation teaching received relatively little attention in the process of language acquisition. Yet, the speech melody performs such notable functions as conveying thoughts, emotions, attitude, and meaning. The goal of the research is to describe the development of teaching methods in the field. The work reviews relevant theory and offers practical findings from the observations and the quasi-experiment. The results show the significance of English intonation acquisition, and that it requires much time and conscious study. Especially important is the adult learners’ ability to perceive and interpret the various shades of the speech melody. Audio-visual aids are very effective in assisting both the adult learner and the teacher in the most difficult stage, i.e., hearing and imitating tones. Key words: intonation (speech melody), adult learning, language acquisition.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titleAngļu valodas intonācijas bagātības atklāsme pieaugušajiem valodas apguvējiemen_US
dc.title.alternativeDiscovering the Richness of English Intonation for Adult Language Learnersen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record