Show simple item record

dc.contributor.advisorKalnbērziņa, Vitaen_US
dc.contributor.authorMoskovkina, Žannaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:37:56Z
dc.date.available2015-03-24T07:37:56Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other28205en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20123
dc.description.abstractŠis darbs ir veltīts sākumskolas bilingvālo un trilingvālo skolēnu Angļu valodas morfoloģijas apguves jautājumam. Pētījuma mērķis ir analizēt sākumskolas bilingvālo un trilingvālo bērnu fleksīvu morfēmu izmantošanu spontānas sazināšanās procesā. Pētījuma metodika ietver literatūras avotu analīzi un priekšmēta pētījumu uz anketas, intervijas un skolēnu runas korpusa analīzes pamata. Anketas analīzē problemātisko jomu angļu valodas morfēmu apgūšanā. Intervija nosaka skolēnu angļu valodas apgūšanas līmeni, kas ir nepieciešams skolnieku runas korpusa izmantota uzdevuma izveidošanai. Skolnieku ierakstītas runas analīze pēta bieži, reti vai nepareizi izmantotas un izlaistas morfēmas bilingvālo un trilingvālo bērnu grupās. Angļu fleksīvu morfēmu apgūšanas secības rezultāti apstiprināja universālas secības esamību angļu gramatisko morfēmu apguve, ka arī izzināšanas procesu un iedzimtās spējas prioritāti, kas ir gramatikas likumu, principu un shēmu apgūšanas pamatā.en_US
dc.description.abstractThe present study is devoted to the issue of the acquisition of English morphology in children who are exposed to two and more languages. The current investigation is aimed at the analysis of the use of inflectional morphemes in spontaneous communication in the primary school bilingual and trilingual children. The methods of the research comprise the literature review and the case study on the basis of the questionnaire, the interview and the learner corpus texts. The analysis of the questionnaire identifies the major problematic areas in the acquisition of English morphology. The analysis of the interview finds out the learner’s English language proficiency level and provides data necessary for designing a task used for the learner’s speech data collection. The conducted learner corpus analysis studies frequently, rarely, misused and omitted free and bound morphemes in the bilingual and trilingual groups of children. The results of the developmental sequence in the inflectional morpheme acquisition prove the existence of the natural order of English grammatical morpheme acquisition as well as the priority of the cognitive processes and the innate ability that are positioned at the heart of acquisition of rules, principles and patterns of grammar.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titleBilingvālisms un trilingvālisms: fleksīvās morfoloģiskās kompetences analīze angļu valodas pamatlīmenīen_US
dc.title.alternativeBilingualism and Trilingualism: the Analysis of Inflectional Morphological Competence in EFL at the Elementary Levelen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record