Show simple item record

dc.contributor.advisorKalnbērziņa, Vitaen_US
dc.contributor.authorBelaševa, Svetlanaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:38:03Z
dc.date.available2015-03-24T07:38:03Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other33216en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20179
dc.description.abstractŠis pētījums tika izveidots un īstenots ar mērķi izpētīt komunikatīvās runāšanas aktivitāšu iekļaušanas iespējas angļu un vācu valodas stundās vidusskolā. Pētījuma uzdevums ir izveidot un ieviest komunikatīvu runāšanas programmu svešvalodu stundās. Tika analizētas dažādas runāšanas attīstības programmas definīcijas un stratēģijas, kā arī atspoguļoti iespējamie piemērojamie runāšanas apmācības klasē veidi. Pilotpētījums tika veikts Liepājas 2. vidusskolas 11. klasē. Tika pētīti skolēnu mutiskie ziņojumi un aptaujas par viņu attieksmi pret runāšanas prasmēm un stundās veiktajām aktivitātēm. Stundu vērošanā un skolēnu aptaujās iegūto datu analīze pierāda, ka tādu komunakitaīvo runāšanas aktivitāšu, kuras ir koncentrētas uz skolēnu vajadzībām un interesēm, piemērošana veicina valodas apguves procesu. Noslēgumā var konstatēt, ka runāšana ir motivējošs faktors svešvalodu apguvē.en_US
dc.description.abstractThis study was designed and carried out with the aim to investigate the possibilities of including communicative speaking activities in the English and German classes in secondary School. The research problem of the study is to design and to implement a communicative speaking program in the foreign language lessons. Different definitions and strategies of organizing the speaking developing program are analyzed alongside the reflection on the possible ways of applying Speaking teaching in the classroom. The pilot study was conducted in Liepāja Secondary School No 2, Form 11. The students’ oral reports and questionnaires on their attitude towards speaking skills and activities implied in the lessons were examined. The analysis of the data obtained from the classroom observation, students’ questionnaires proves that the application of communicative speaking activities focused on the students’ needs and interests fosters the language learning process. In conclusion, it might be stated that speaking is a motivating factor in learning a foreign language.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleVidusskolēnu runas prasmju attīstīšanaen_US
dc.title.alternativeDeveloping Secondary School Learners' Speaking Skillsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record