Show simple item record

dc.contributor.advisorOzoliņa, Solveigaen_US
dc.contributor.authorVagale, Sintijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:38:04Z
dc.date.available2015-03-24T07:38:04Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other33936en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20189
dc.description.abstractBakalaura darbā tiek pētītas stratēģijas, kuras tiek lietotas mācot norvēģu valodas leksiku pieaugušajiem iesācējiem Latvijā un Norvēģijā universitātes līmenī. Darba mērķis ir izpētīt un aprakstīt, kā norvēģu valodas leksika tiek mācīta iesācējiem universitātes līmenī, un noskaidrot labākās mācīšanas metodes, lai uzlabotu studentu vārdu krājumu. Teorētiskajā daļā tiek apskatīti leksikas mācīšanas principi, pasniedzot svešvalodu, un apspriesti līdzekļi un metodes prezentējot, trenējot un pārbaudot leksikas lietpratību. Lai apkopotu nepieciešamo informāciju praktiskajai daļai, darba autore novēroja mācību procesu Latvijā un Norvēģijā, intervēja pasniedzējas un izsniedza anketas norvēģu valodas studentiem iesācēju līmenī Latvijā un Norvēģijā. Pētījums apraksta produktīvo leksiku.Iegūtie dati liecina, ka „vārda” visu aspektu prezentēšana, trenēšana un pārbaude ir nozīmīga agrīnā valodas mācīšanas posmā.en_US
dc.description.abstractThis paper investigates the strategies applied when teaching Norwegian lexis to adult beginners in Latvia and Norway at tertiary level. The goal of this paper is to analyze how vocabulary is taught in Norwegian classes for beginners at tertiary level and to discover the best ways and means of teaching Norwegian lexis with the aim to improve the students’ word stock. The theoretical part deals with the principles of teaching lexis in foreign language teaching and discusses the ways and means in presentation, practice and testing vocabulary. The data was gathered by the means of classroom observations in Latvia and Norway, interviews with lecturers, and a questionnaire that was distributed to the Norwegian language students at the beginner level in Latvia and Norway. The current research concentrates on productive vocabulary. The data obtained indicates that the presentation, practice, and training of all the aspects of a vocabulary item are significant at the early stage of teaching.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titleLeksikas mācīšana pieaugušajiem iesācējiem Latvijā un Norvēģijā universitātes līmenīen_US
dc.title.alternativeTeaching Lexis to Adult Beginners in Latvia and Norway at Tertiary Levelen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record