Show simple item record

dc.contributor.advisorApse, Vinetaen_US
dc.contributor.authorAdetu, Odrija Eneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:38:08Z
dc.date.available2015-03-24T07:38:08Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other37324en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20224
dc.description.abstractReklāma mūsdienu mārketinga sfērā ir nepieciešama, lai nodrošinātu produktu pārdošanas izredzes. Reklāma garantē uzņēmumam konkrētā zīmola atpazīstamību, kā arī, veicina jaunu klientu piesaisti tā ražotajai produkcijai. Lai izprastu reklāmas ietekmēšanas spējas, ir noderīgi gūt ieskatu reklāmas un marketinga teorijās, kā arī, iedziļināties tās tekstu uzbūves un izkārtojuma principos. Šajā bakalaura darbā tiek pētīta reklāmās lietotā angļu valoda, kā arī, apskatītas un analizētas vadošās teorijas, kas izvirzītas saistībā ar īpašo valodas pielietojumu reklāmās. Pētījuma rezultāti tika iegūti analizējot 120 reklāmas angļu valodā. Apkopojot iegūto informāciju, ir iespējams secināt, ka valodas lietojumu reklāmās ietekmē noteikti principi, pēc kuriem vadās reklāmu sastādītāji; kā arī, reklāmām ir raksturīgi noteikti stilistiskie un tēlainās izteiksmes līdzekļi, kas tiek bieži pielietoti, lai pastiprinātu reklāmas vēstījuma efektu uz patērētājiem.en_US
dc.description.abstractAdvertisements nowadays have a significant role in marketing as they are designed to increase the consumption of the products by establishing and reinforcing the image and loyalty of a brand name. Moreover, in order to apprehend the phenomenon of advertisements, and analyse the characteristic features of advertising language, it is important to understand the general pattern after which the texts of advertisements are composed. The thesis investigates the language use in advertisements. The data were obtained by analyzing 120 advertisements of two different product categories-mobile phones and cosmetic products. The results of the discourse analysis revealed certain similarities in the language use in advertisements of both product categories. It can be concluded that there are certain principles that influence the content of advertisements and the language use in advertisements; as well as, there are certain stylistic devices that are employed frequently in advertisements to enhance their persuasive effect on the consumers.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectFiloloģijaen_US
dc.titleReklāmās izmantotā valodaen_US
dc.title.alternativeThe Language of Advertisementsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record