Show simple item record

dc.contributor.advisorKalnbērziņa, Vitaen_US
dc.contributor.authorUndzenko, Līvaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:38:15Z
dc.date.available2015-03-24T07:38:15Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other42842en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20282
dc.description.abstractBakalaura darbā „Aristoteļa pārliecināšanas principu lietojums konfliktu risināšanā mūsdienās” tika izpētītas teorijas par konfliktiem un retoriku, lai gūtu padziļinātu ieskatu tajā, kas ir konflikts, un,izmantojot kritisko diskursa analīzi, tika noteiktas pārliecināšanas metodes plašsaziņas līdzekļos, analizējot divus finanšu rakstus par Ukrainas un Krievijas konflikta situāciju. Petījums balstīts uz Adlera un citu, Aristoteļa un Švarca teorētiskajām nostādnēm. Autore secināja, ka dažādi elektroniskie plašsaziņu līdzekļu portāli izmantoja atšķirīgus pārliecināšanas veidu apmērus, lai atspoguļotu to pašu konfliktu; Švarca pašattīstības vērtību grupa tika konstatēta kā visbiežāk lietotā; loģiskais pamatojums bija galvenais ietekmes un pārliecināšanas elements, lai gan ētiskā pievilcība tika pielietota biežāk.en_US
dc.description.abstractThe Bachelor Thesis The Use of Aristotle’s Principles of Persuasion in Present-day Conflict Resolution studies the theories of conflict and rhetoric to get a deeper insight of what a conflict is and identifies the means of persuasion in news media by using the critical discourse analysis method to investigate two financial articles related to the Ukrainian and Russian conflict situation. The research is based on the theoretical frameworks by Adler et al., Aristotle and Schwartz. The author came to the conclusions that different electronic media websites use various modes of persuasion to portray the same conflict; Schwartz’s self- enhancement value group was detected as the most frequently used; the appeal to reason was the key element of influence and persuasion, though the ethical appeal of persuasion was more frequently used.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titleAristoteļa pārliecināšanas principu lietojums konfliktu risināšanā mūsdienāsen_US
dc.title.alternativeThe Use of Aristotle's Principles of Persuasion in Present-Day Conflict Resolutionen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record