• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

CSDD sociālo reklāmu efekti dažādās auditorijās

Thumbnail
View/Open
309-12398-Sustere_Liene_ls06009.pdf (574.9Kb)
Author
Šustere, Liene
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Šulmane, Ilze
Date
2009
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba nosaukums ir CSDD sociālo reklāmu efekti dažādās auditorijās. Mērķis ir atklāt un analizēt reklāmas efektus uz auditoriju kampaņās „Redzi jostu- sprādzējies!” un „Vienu jau var?! Beigta balle!” un uzzināt vai šo kampaņu TV reklāmas ziņojums ir spējis efektīvi uzrunāt cilvēkus un izmainījis viņu līdzšinējo rīcību. Darbā izvirzītā hipotēze ir CSDD kampaņu„Redzi jostu- sprādzējies!” un „Vienu jau var?! Beigta balle!” TV reklāmas nav iedarbīgas auditorijas skatījumā. Darbā izmantotas kvalitatīvās pētniecības metodes- dziļā intervija ar CSDD sabiedrisko attiecību speciālisti un 3 fokusgrupas diskusijas, kā teorētisko pieeju izmantojot 3 efektu dimensijas, lai uzzinātu šo 2 kampaņu TV reklāmas efektivitāti dažādās auditorijās. Kā arī statistikas datu interpretācija. Darba struktūra ietver teorētisko, metodoloģisko un darba secinājumu un rezultātu daļu. Atslēgvārdi: sociālā reklāma, CSDD, mediju efekti.
 
The theme of bachelor's is „The effects of CSDD social advertising in different audiences”. Purpose of this work is find and analyze effects of advertising to audience in campaigns „Redzi jostu- sprādzējies!” and „Vienu jau var?! Beigta balle!” and find out is notice of TV advertising can effective address people and change their previous action. Hypothesis of this work is CSDD campaigns „Redzi jostu- sprādzējies!” and „Vienu jau var?! Beigta balle!” TV advertising aren’t effective in view of audiences. In this work author uses qualitative explorative methods- deep interview with CSDD social relation expert and 3 focus group discussions, as the theoretical approach used 3 effect admeasurement, so that find out this 2 campaign TV advertising effectiveness in diferent audiences. As well as statistical data interpretation. The contexture of this work consists o theoretical, methodological and results part. Key words: social advertising, CSDD, effects of mass media.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20482
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV