CSDD sociālo reklāmu efekti dažādās auditorijās
Author
Šustere, Liene
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Šulmane, Ilze
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba nosaukums ir CSDD sociālo reklāmu efekti dažādās auditorijās.
Mērķis ir atklāt un analizēt reklāmas efektus uz auditoriju kampaņās „Redzi
jostu- sprādzējies!” un „Vienu jau var?! Beigta balle!” un uzzināt vai šo kampaņu TV
reklāmas ziņojums ir spējis efektīvi uzrunāt cilvēkus un izmainījis viņu līdzšinējo rīcību.
Darbā izvirzītā hipotēze ir CSDD kampaņu„Redzi jostu- sprādzējies!” un „Vienu jau
var?! Beigta balle!” TV reklāmas nav iedarbīgas auditorijas skatījumā.
Darbā izmantotas kvalitatīvās pētniecības metodes- dziļā intervija ar CSDD
sabiedrisko attiecību speciālisti un 3 fokusgrupas diskusijas, kā teorētisko pieeju izmantojot 3
efektu dimensijas, lai uzzinātu šo 2 kampaņu TV reklāmas efektivitāti dažādās auditorijās. Kā
arī statistikas datu interpretācija.
Darba struktūra ietver teorētisko, metodoloģisko un darba secinājumu un rezultātu
daļu.
Atslēgvārdi: sociālā reklāma, CSDD, mediju efekti. The theme of bachelor's is „The effects of CSDD social advertising in different
audiences”.
Purpose of this work is find and analyze effects of advertising to audience in
campaigns „Redzi jostu- sprādzējies!” and „Vienu jau var?! Beigta balle!” and find out is
notice of TV advertising can effective address people and change their previous action.
Hypothesis of this work is CSDD campaigns „Redzi jostu- sprādzējies!” and „Vienu
jau var?! Beigta balle!” TV advertising aren’t effective in view of audiences.
In this work author uses qualitative explorative methods- deep interview with CSDD
social relation expert and 3 focus group discussions, as the theoretical approach used 3 effect
admeasurement, so that find out this 2 campaign TV advertising effectiveness in diferent
audiences. As well as statistical data interpretation.
The contexture of this work consists o theoretical, methodological and results part.
Key words: social advertising, CSDD, effects of mass media.