Universālveikala "Stockmann" mārketinga komunikācijas stratēģija pircēju lojalitātes veicināšanai (2008)
Author
Mečtaļova, Diāna
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
Izstrādātā bakalaura darba temats ir “Universālveikala „Stockmann” mārketinga komunikācijas stratēģija pircēju lojalitātes veicināšanai (2008)”. Izstrādātā bakalaura mērķis ir veikt “Stockmann” 2008. gadā izmantotās mārketinga komunikācijas stratēģijas analīzi, noskaidrot, vai tā ir bijusi efektīva un veicinājusi pircēju lojalitāti u/v.
Darbs sastāv no divām daļām – teorētiskās un empīriskās. Darba teorētiskajā daļā ir apkopoti un analizēti teorētiskie aspekti par mārketinga komunikācijām, mārketinga stratēģiju uzņēmumā, IMK un mārketinga komunikācijas instrumentiem, balstoties uz mārketinga speciālistu Filipa Kotlera (Philip Kotler), Džona Berneta (John Burnett) un Sandras Moriarti (Sandra Moriarty) teorētiskajām atziņām. Analizēta teorija par klientu lojalitāti, lojalitātes nozīmi, veidošanu, iegūšanu un saglabāšanu, kā arī par lojalitātes programmām, balstoties uz Timotija Keininghama (T. Keiningham) un Viljama Zikmunda teorētiskajām nostādnēm.
Apkopota informācija par bakalaura darbā izmantotajām pētniecības metodēm - analītisko aptauju un interviju.
Darba empīriskajā daļā ir apkopota vispārēja informācija par “Stockmann”, klientu lojalitātes programmu, „Stockmann” realizēto mārketinga komunikāciju stratēģiju 2008. gadā, veikta šīs stratēģijas novērtēšana.
Kopumā bakalaura darbā ir 68 lapas, izmantoti 34 literatūras avoti.
Atslēgvārdi: universālveikals, „Stockmann”, integrētā mārketinga komunikācija, klientu lojalitāte, kampaņas, efektivitāte. A theme of the bachelor’s paper is “Strategy of marketing communication to promote the loyalty in “Stockmann” Department Store in the year 2008”. The aim of bachelor’s paper is to make analysis of „Stockmann” marketing strategy used in year 2008, and to clarify if this strategy was effective and influenced a loyalty of customers for „Stockmann” department store.
The bachelor’s paper consist of to parts- theoretical and empirical. In the theoretical part of bachelor’s paper are analysed theoretical aspekts of marketing communication, marketing strategy of company and instruments of marketing communication. Theoretical approach is connected with theoretical cognitions of marketing specialists- Philip Kotler, John Burnett and Sandra Moriarty. This part also includes analysis of theory of customers loyalty, an essence of customers loyalty, providing loyalty, gaining and saving loyalty, and finaly loyalty programms, based on works of T. Keiningham and Viljam Zikmund.
There is obtained information about methods of research used in bachelor’s paper – analitical survey and interview.
There has been obtained the general information about „Stockmann”, customer’s loyalty programm, provided strategy of marketing communication in year 2008, and evaluation of this strategy in empirical part of bachelor’s paper.
There are 68 pages in bachelor’s paper , 34 material sources have been used.
Key expressions: „Stockmann” department store, integrated marketing communication, customers loyalty, campaigns, effectiveness.