Show simple item record

dc.contributor.advisorRozenšteine, Aijaen_US
dc.contributor.authorSolovjeva, Evijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:39:01Z
dc.date.available2015-03-24T07:39:01Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other12428en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20484
dc.description.abstractSavā bakalaura darbā „Sākumskolas vecuma bērnu TV reklāmu uztvere: ētiskie aspekti” es aplūkoju vai un kā TV reklāma ietekmē sākumskolas vecuma bērnus, kā TV reklāmu neētiskums iespaido bērnu iepirkšanās procesu, preču un pakalpojumu izvēli. Darba izvirzītā problēma – TV reklāmas neētiskums ietekmē sākumskolas vecuma bērnu iepirkšanās procesu, preču un pakalpojumu izvēli. Reklāma kļūst efektīvāka, ja tā pārkāpj ētikas robežas. Bakalaura darba izvirzītais mērķis – izpētīt un analizēt TV reklāmas ietekmi uz sākumskolas vecuma bērniem, kā arī noskaidrot bērnu attieksmi un uztveri par TV reklāmu un tās ietekmi. Darbs ir konstruēts četrās daļās – pirmā daļa ir pētniecības teorētiskais pamatojums, kas izstrādāts balsoties uz zinātnisko literatūru. Otrā daļa ir iepriekšējie pētījumi tēmā. Trešā daļa ir pētījuma metodoloģija, kurā tiek apskatītas četras pētniecības metodes – novērojums, anketēšana un intervijas ar novēroto bērnu vecākiem, lai noskaidrotu vai bērns veikalā izvēlas tieši televīzijas reklāmās redzētās preces un, lai noskaidrotu vecāku viedokli par TV reklāmu neētiskumu, kā arī intervijas ar sākumskolas vecuma bērniem. Ceturtā bakalaura nodaļa ir praktiskā daļa, kura ir balstīta uz apkopoto rezultātu analīzi. Darba noslēgumā ir secinājumi, balstoties uz bakalaura darba teorētisko un praktisko izklāstu. „Atslēgvārdi” – reklāma, televīzija, bērns, ietekme, ētika, novērojums, intervija.en_US
dc.description.abstractIn my bachelor work “Primary school children perception of TV advertisements: ethical aspects” I reviewed does TV advertisements affect primary school children and if yes then how they affect them; how unethical of TV advertisements affect shopping, choice of articles and services. Problem which is considered at my work is: unethical of TV advertisements affect behavior of school children during shopping, they affect choice of articles and services. The TV advertisements become more effective it they are stepping over borders of ethic. Target of my bachelor work is: to research and to analyze affection of TV advertisements to primary school children and to find out children attitude to TV advertisements and their perception of TV advertisements as well as implication of these advertisements. The work is divided in four parts. The first part is theoretical base of my research which is grounded on scientific literature. The second part is preceding researches about this theme. The third part of my work is methodology of research where are viewed three research methods – observation, interviews, and questionnaire. The fourth part of the bachelor is empirical part where are analyzed results of research. In conclusion of the bachelor are inferences which are based on layout of theory and research. ”Key words”: advertisement, television, child, influence, ethics, observation, interview.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleSākumskolas vecuma bērnu TV reklāmu uztvere: ētiskie aspektien_US
dc.title.alternativePrimary school children perception of TV advertisements: ethical aspectsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record