• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sociālā mārketinga kampaņa "Eņģeļi pār Latviju!": komunikācijas īpatnības un auditorijas viedokļu analīze

Thumbnail
Открыть
309-12552-Smilskalne_Ginta_gs06008.pdf (2.402Mb)
Автор
Smilškalne, Ginta
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Tunne, Ineta
Дата
2009
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba tēma ir ‘’Sociālā mārketinga kampaņa ‘’Eņģeļi pār Latviju!’’: komunikācijas īpatnības un auditorijas viedokļu analīze’’. Pētījuma problēma- Komunikācijas īpatnības, kas ietekmē pozitīvu auditorijas atbildi uz kampaņas aicinājumu ziedot līdzekļus smagi slimiem bērniem. Latvijā pastāv daudzas sociālās problēmas, kas tiek popularizētas ar dažādām mediju kampaņām, tāpēc ir svarīgi izpētīt, ar kādiem līdzekļiem tiek panākta mērķauditorijas uzmanība un iesaiste. Darbs sastāv no divām daļām – teorētiskās un pētnieciskās. Teorētiskajā daļā tiek apskatītas masu mediju kampaņas- ietverts veiksmīgas kampaņas raksturojums, kā arī sociālā mārketinga kampaņas galvenie trūkumi, masu mediju efekti, mediju kanālu izmantojums un auditorijas raksturojums, aprakstot arī sociālā mārketinga mērķauditoriju. Pētnieciskā daļā tiek izmantotas četras pētniecības metodes. Divas aptaujas- 200 anketas, lai iegūtu auditorijas viedokli, kā arī 100 analizējošas komunikācijas studentu anketas par kampaņas efektivitātes noteicošajiem faktoriem. Izmantota arī A.A. Bergera pieeja drukāto reklāmu analīzei. Ar šo pieeju analizētas divas drukātās reklāmas- vides reklāma un prese reklāma, kurās ietverts kampaņas simbols un ziņojums. Pēc Fleja un Bērtona pieejas analizēta kampaņa, lai pēc autoru noteiktajiem kritērijiem izvērtētu tās efektivitāti. Darbā ietverts arī mārketinga speciālistes- ekspertes, Ievas Goldbergas, viedoklis par kampaņu un tās komunikācijas īpatnībām, iesaistot un uzrunājot auditoriju. Darba noslēgumā tiek secināts, ka sociālā mārketinga kampaņas ‘’Eņģeļi pār Latviju!’’ efektivitāti noteica pielietotās komunikācijas īpatnības un dažādu mediju kanālu izmantojums. Atslēgas vārdi: sociālais mārketings, kampaņa ‘’Eņģeļi pār Latviju!’’, komunikācija, mediju efekti, televīzija.
 
The topic of the bachelor work is ‘’Social marketing campaign ‘’Eņģeļi pār Latviju!’’: communication features and audience’s standpoints analysis.’’ The problem of the study – Communication features, which affect positive audience’s response to appeal offer up to this campaign. In Latvia we have many social problems which are popularized by using mass media campaigns, that’s why important to estimate what can attach audience’s attention and involvement. The term paper consists of two parts - the theoretical one and the research one. The theoretical part deals with: mass media campaigns- contained successful campaign characterization and social marketing campaign deficiencies, mass media effects, media canal available and audience’s characteristics, to view social marketing target audience. The research part consists of four research methods. Two questionnaires- 200, which can help achieve audience’s standpoint and 100 analytic communication student’s questionnaires about this campaign effectiveness. Used A.Asa Berger’s access analyse for printed commercials, which contain campaign symbol and information. Following Flay and Burton access, analysed campaign effectiveness. In bachelor work included marketing specialist Ieva Goldberga’s attitude about this campaign and communication futures which was used to attach audience’s attention. In the end of the bachelor work a conclusion is drawn, that effectiveness of social marketing campaign ‘’Eņģeļi pār Latviju!’’ identified used communication futures and media canal available. The key words: social marketing, campaign ‘’Eņģeļi pār Latviju!’’, communication, media effects, television.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20487
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV