Show simple item record

dc.contributor.advisorRupā, Ulrikaen_US
dc.contributor.authorStaņeviča, Jeļenaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:39:05Z
dc.date.available2015-03-24T07:39:05Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other14899en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20504
dc.description.abstractBakalaura darba tēma – „Sociālā mārketinga kampaņa „Paēdušai Latvijai”: komunikācijas aktivitāšu un auditorijas viedokļu analīze”. Bakalaura darba pētnieciskais jautājums bija noskaidrot, kā tiek īstenota komunikācija par tik svarīgu šobrīd Latvijā problēmu kā iztika, un kāds ir mērķauditorijas viedoklis par vēstījumu, kas tiek nosūtīts šajā komunikācijas procesā. Bakalaura darba ietvaros tika apskatīta literatūra par sociālo mārketingu, sociālā mārketinga kompleksa elementiem un procesa posmiem, uzvedības maiņas teorijām sociālā mārketinga kontekstā, kā arī tika apskatīta teorija par sociālā mārketinga kampaņas mērķauditoriju. Lai sasniegtu izvirzītos mērķus, bakalaura darbā tika pielietotas tādas pētnieciskās metodes, kā kvantitatīva aptauja, dziļa intervija un semiotikas analīze. Bakalaura darbs strukturēts trīs daļās. Teorētiskajā daļā aplūkota izmantotā literatūra, metodoloģiskā daļa ietver izvēlēto pētniecības metožu pamatojumu un pētniecības aprakstu, empīriskā daļā atspoguļota pētījuma datu analīzi un secinājumus. Pēc teorētiskās informācijas apstrādes un pētījuma rezultātu analīzes, tiek secināts, ka pētījuma laikā izvirzītā hipotēze – „Sociālās kampaņas „Paēdušai Latvijai” komunikācijas aktivitātes ir veiksmīgi pielietotas, jo mudina sabiedrību mainīt savas domas un rīkoties pastāvošās problēmas kontekstā” ir apstiprinājusies. Atslēgvārdi: sociālais mārketings, sociālā mārketinga kompleksa elementi, sociālā mārketinga procesa posmi, sociālā mārketinga mērķauditorija, komunikācijas aktivitātes, uzvedības maiņas teorijas.en_US
dc.description.abstractThe title of the written bachelor is „Social Marketing Campaign "Paēdušai Latvijai": communication activities and audience opinion analysis”. Research question was to learn, how communication process occurs about so important now in Latvia problem, and what is audience opinion about message, that is sent in this communication process. In this term paper the literature data about the social marketing, social marketing complex elements, stages of social marketing process, and theory about social marketing campaigns target audience too. Bachelor work what to reach the put forward purposes, such research methods, as have been used – survey, deapth interview, semiotics analysis. Bachelor the term paper consists of three parts. In a theoretical part of work the necessary literature was examined, in methodological part substantiation and the description of the chosen methods of research were done, in an empirical part the analysis has been carried out. After processing of the theoretical information and the analysis of research results conclusions that the hypothesis „Social Marketing Campaign "Paēdušai Latvijai" communication activities are successful applied, because induce society to change the ideas and to operate in a context of an existing problem” is confirmed. Keywords: social marketing, social marketing complex elements, social marketing audience, stages of social marketing process, communication activities, theories of behavior change.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleSociālā mārketinga kampaņa "Paēdušai Latvijai": komunikācijas aktivitāšu un auditorijas viedokļu analīzeen_US
dc.title.alternativeSocial Marketing Campaign "Paēdušai Latvijai": communication activities and audience opinion analysisen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record