Mārketinga komunikācijas plāna izstrāde restorānam "Taverna. Zivju restorāns"
Author
Rieksta, Madara
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Rupā, Ulrika
Date
2010Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir uzņēmuma SIA ‘’Dzintara ceļš’’ restorāna ‘’TAVERNA. Zivju restorāns" mārketinga komunikācijas plāna izstrāde. Uzņēmums līdz šim nav pievērsis īpašu uzmanību ne reklāmai, ne arī sabiedriskajām attiecībām.
Mana darba galvenais izvirzītais mērķis ir aplūkot mārketinga komunikāciju izstrādi un izplatīšanu ne tikai no uzņēmumu viedokļa, bet arī – no patērētāju un sabiedrības viedokļa. Analizēt un izvērtēt restorāna patreizējo mārketinga komunikāciju pieeju un izveidot, jaunu mārketinga komunikācijas plānu, ņemot vērā iepriekš iegūto informāciju par restorāna patreizējo stāvokli un tā darbību.
Pēc veiktajām aptaujām un izanalizētajām teorijām secinu, lai restorāns būtu vairāk pamanāms un spētu ieinteresēt tūristus iegriezties tieši šajā restorānā, kā arī apmeklēt restorānu vairāk nekā vienu reizi, mārketinga komunikācijas plānā jāietver reklāmas izveides iespējas, kas koncentrētos uz konkrēto tūristu mērķa auditoriju. Patērētāji ārzemnieki ir ļoti ienesīgs bizness, ja ir iespēja nodrošināt patērētāju pieplūdi.
Kaut arī daudz tiek runāts par to, ka uzņēmumam ir mārketinga plāns, pagaidām izpētot dažādu informāciju, kā arī novērtējumu un mēģinot to visu sasaistīt ar iepriekš izpētīto teoriju, man nākas secināt, ka uzņēmumam nav konkrēta mārketinga plāna, kā arī liekas, ka viss komunikācijas process, gan pašā uzņēmumā, gan tam piederošajos restorānos notiek intuitīvi, bez konsultācijas ar speciālistu vai kaut vai vienkārši teorētiskās bāzes palīdzību. Bachelor's working theme is the ‘’Development plan of marketing communication of the restaurant ‘’Tavern. Fish restaurant’’. The company has so far not paid particular attention not advertising, nor to public relations.
My head's job is to look at marketing communications and the development and dissemination, not only from the company point of view, but also - from consumer and public opinion. Analyze and evaluate current restaurant marketing communications approach and create a new marketing communications plan taking into account the previously acquired information about the current state of the restaurant and its activities.
Following an inquiry and analysis of the theories I understand that the restaurant would be more visible and attract tourists to visit this particular restaurant, as well as to visit a restaurant more than once, the marketing communications plan should include ad creation opportunities, focusing on the tourist target audience.
Although much is being said that the company is a marketing plan, currently exploring a variety of information, as well as evaluation and trying to link up with all the previously studied theory, I conclude that the company has no specific marketing plan, and it seems that the communication process, both within the company and then owned restaurants are intuitively, without consulting with a specialist or even a simple theoretical base.