Show simple item record

dc.contributor.advisorTunne, Inetaen_US
dc.contributor.authorMikuļiča, Tamāraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:39:07Z
dc.date.available2015-03-24T07:39:07Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other15468en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20514
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Sociālā mārketinga būtība un efektivitāte sociālās reklāmas kampaņas „Ātrums. Nāvīgi viltīgs. Esi gudrāks!” analīzes kontekstā.” Pētnieciska problēma ir CSDD reklāmas kampaņas “Ātrums. Nāvīgi viltīgs. Esi gudrāks!” komunikācijas īpatnības un auditorijas attieksme pret to. Darba apjoms – 50 lapas. Darbam ir deviņas daļas. Komunikācijas zinātņu aspektā, darbs skar tādas sfēras, kā sociālāis mārketings, reklāmas efektivitāte; psiholoģija. Bakalaura darbā tiks izmantoti 3 pētījuma metodes: 1.reklāmas kampaņas „Ātrums. Nāvīgi viltīgs. Esi gudrāks!” analīze pēc Fleja un Bērtona pieejas. 2.auditorijas anketēšana, kas palīdzes noskaidrot auditorijas attieksmi pret reklāmas kampaņu, vai respondenti uzskata, ka šī kampaņa ir efektīva un spēj ietekmēt autovadītājus izvairīties no ātruma pārsniegšanas. 3. 2 fokuss grupas. Lai noteiktu reklāmas kampaņas „Ātrums. Nāvīgi viltīgs. Esi gudrāks!” TV un radio reklāmas efektivitāti, kādas emocijas tās izraisa tiks veiktas 2 fokuss grupas. Lai iegūtu pēc iespējas dažādākus viedokļus, veicošu fokuss grupas ar atšķirīgiem dalībniekiem: pirmās fokuss grupas diskusijā piedalīsies autovadītāji, otrajā – pasažieri. Mēģināšu noteikt auditorijas attieksmi pret kampaņu. Plānotie bakalaura darba rezultāti. Pēc bakalaura darba izstrādāšanas tiks noteikts vai reklāmas kampaņa „Ātrums. Nāvīgi viltīgs. Esi gudrāks!” ir efektīva un, vai tā ir sasniegusi noteiktus mērķus, vai kampaņa spēj uzrunāt mērķauditoriju, pārliecinot autovadītājus nepārsniegt ātrumu, un kontrolēt savu emocionālo stāvokli, pārvarēt ātruma viltības. Atslēgvārdi: Sociālais mārketings, efektivitāte, reklāma.en_US
dc.description.abstractA bachelor work theme is „Essence of social marketing and efficiency in an analysis context of the social advertising campaign "Speed. Mortaly sly. Be more clever!". A research problem is communication features of CSDD advertising campaign "Speed. Mortaly sly. Be more clever!" and audience attitude to it. The volume of the Bachelor paper is 50 pages. The Bachelor paper consists of nine chapters. In the aspect of communication sciences, work touches such spheres, as a social marketing, advertising efficiency; psychology. Bachelor at work 3 research methods will be used: 1. advertising campaign "Speed. Mortaly sly. Be more clever!" analysis after Fleja and Bērtona approach; 2. audience questionnaire, which to find out helpers audience attieksmi against an advertising campaign, whether respondents suppose, that this campaign is effective and can to influence drivers to deviate from rapid exceed. 3. 2 focus groups. Let the advertising campaign "Speed. Mortaly sly. Be more clever!" TV and radio advertising efficiency, some emotions they cause will be executed a 2 focus groups. Let obtain more various points of view after possibility, executing focus groups with different participants: first focus in a group discussion will participate drivers, in the second - passengers. Will try to determine audience attitude to the campaign. After bachelor work produce will be certain or advertising campaign "Speed. Mortaly sly. Be more clever!" it is effective and, whether it has arrived at certain aims, whether a campaign can apply target audience, convincing drivers to unexceed rapid, and control its emotional position, to overcome rapid cunnings. Key words: Social marketing, efficiency, advertising.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleSociālā mārketinga būtība un efektivitāte sociālās reklāmas kampaņas "Ātrums. Nāvīgi viltīgs. Esi gudrāks!" analīzes kontekstāen_US
dc.title.alternativeEssence and efficiency of the social marketing in a context of analysis of the social advertising campaign "Speed. Mortaly sly. Be more clever!"en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record