Sociālie mediji sabiedriskajās attiecībās: tendences Latvijā (2008 - 2010)
Author
Leite, Zane
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Kazaka, Olga
Date
2010Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbā “Sociālie mediji sabiedriskajās attiecībās: tendences Latvijā (2008-2010)” pētītas sociālo mediju izmantošanas tendences Latvijas sabiedrisko attiecību praksē. Teorētiskajā daļā aprakstītas sabiedrisko attiecību un sociālo mediju teorētiskās pieejas saistība starp tām. Pētnieciskajā daļā aprakstīta pētījuma metodoloģija – anketēšana un daļēji strukturētās intervijas – un empīriskā daļa, kurā aprakstīti pētījumā iegūtie rezultāti, no kuriem rasti secinājumi par pastāvošajām sociālo mediju tendencēm sabiedriskajās attiecībās Latvijā. Galvenā atklātā tendence - uzņēmumi aktīvi izmanto sociālos medijus savās sabiedrisko attiecību aktivitātēs un uzņēmumu sabiedrisko attiecību prakse vēl ir ceļā uz pilnvērtīgu sociālo mediju sniegto iespēju pielietošanu – divvirzienu komunikāciju ar auditoriju. A Bachelor Paper titled “Social media in public relations: tendencies in Latvia (2008-2010)” explores tendencies of social media in practice of public relations in Latvia. Theoretical part consists of theoretical approaches to public relations and social media and connection between them. The exploratory part describes methodology of the research – survey and semi-structured interviews. In the empirical part is reported results of the reserch of which has discovered the tendencies of social media in practice of public relations in Latvia. The main discovered tendency is that the organisations in Latvia uses social media in public relations but the practice of it is still on a way to the full use of social media offered opportunities – two-way communication.