Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolitaen_US
dc.contributor.authorStepiņa, Evijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:39:15Z
dc.date.available2015-03-24T07:39:15Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other22418en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20571
dc.description.abstractBakalaura darba temats ir „AS „Swedbank”, AS „Latvijas Krājbanka” un AS „GE Money Bank” sabiedrisko attiecību loma banku publiskā tēla veidošanā un to ietekme uz Latvijas banku sistēmu (2011)”. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt AS „Swedbank”, AS „Latvijas Krājbanka” un AS „GE Money Bank” komunikācijas instrumentus publiskā tēla veidošanā un to, kā tie ietekmē sabiedrības viedokli par pētāmām bankām un Latvijas kopējo banku sistēmu. Bakalaura darbs sastāv no teorētiskās daļas un praktiskās daļas. Bakalaura darba sākumā ir teorija, uz kuras balstoties tika veikts pētījums un darba beigās tika izdarīti secinājumi, un izvirzīti priekšlikumi. Latvijas banku sabiedrisko attiecību aktivitātes iespaido sabiedrības viedokli par kopējo banku publisko tēlu. Atslēgvārdi: sabiedriskās attiecības, banka, maksātnespēja, iekšējā komunikācija, publiskais tēls, komunikācija.en_US
dc.description.abstractBachelor thesis is „JSC „Swedbank”, JSC „Latvijas Krājbanka” and JSC „GE Money Bank” public relation role to bank public image formation and influence on Latvian bank system (2011)”. Bachelor work objective is to research JSC „Swedbank”, JSC „Latvijas Krājbanka” and JSC „GE Money Bank” communication instruments making public company image and their impact on society view on research banks and whole Latvian Bank system. Bachelor work consist from theoretical part and practical part. Graduation work consists of theoretical part and practical part. In the beginning of graduation work there are theory on which are based research and in the end given several conclusions and suggestions. Latvian Bank public relation activities impress societey view on whole bank public image. Key words: public relation, bank, insolvency, internal communication, company image, communication.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleAS „Swedbank”, AS „Latvijas Krājbanka” un AS „GE Money Bank” sabiedrisko attiecību loma banku publiskā tēla veidošanā un to ietekme uz Latvijas banku sistēmu (2011)en_US
dc.title.alternativeJSC „Swedbank”, JSC „Latvijas Krājbanka” and JSC „GE Money Bank” public relation role to bank public image formation and influence on Latvian bank system (2011)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record