Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolitaen_US
dc.contributor.authorKrēsliņa, Zaneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:39:15Z
dc.date.available2015-03-24T07:39:15Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other22744en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20576
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Degvielas uzpildes staciju zīmolu "Statoil", "Neste Oil" un "Lukoil" klientu lojalitāte”. Darba mērķis ir noskaidrot kādi faktori iespaido klientu lojalitāti, jo šobrīd aktuāls ir degvielas cenu kāpums, kas jau pārsniedz 1 lata robežas. Tādēļ tika pētīti 3 aspekti 1) klientu lojalitāti ietekmējošie faktori; 2) zīmolu novērtējums; 3) lojalitātes programmas. Darba teorētiskajā daļā tika apskatīta teorija par attiecību mārketingu, zīmolu un lojalitāti. Tika veiktas 3 intervijas ar uzņēmumu pārstāvjiem, kā arī aptaujāti patērētāji. Rezultātos uzrādījās, ka cena šobrīd ir būtiskākais faktors zīmola izvēlē, un ka patērētājiem nav emocionālas pieķeršanās pie zīmola. Darbs sastāv no teorijas daļas, metodoloģijas, empīriskās daļas un secinājumiem. Atslēgvārdi: „Statoil”, „Neste Oil”, „Lukoil”, zīmols, lojalitāte.en_US
dc.description.abstractThe research subject of this bachelor thesis is “Loyalty of the customers of the fuel filling stations belonging to the brands "Statoil", "Neste Oil" and "Lukoil"”. The objective is to determine which factors affect customer loyalty, because the fuel prices recently exceeded the 1Ls/l border. 3 aspects were studied 1) factors affecting customer loyalty, 2) brand evaluation, 3) loyalty programs. The research was based on the theory of relationship marketing, brand and loyalty. Three interviews were made with company representatives, consumers were surveyed. Results showed that the price is the dominating factor in brand choice, and that customers have no emotional attachment to the brand. The thesis consists of theoretical part, the methodology, empirical part and findings. Keywords: "Statoil", "Neste Oil", "Lukoil", brand, loyalty.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleDegvielas uzpildes staciju zīmolu "Statoil", "Neste Oil" un "Lukoil" klientu lojalitāteen_US
dc.title.alternativeLoyalty of the customers of the fuel filling stations belonging to the brands "Statoil", "Neste Oil" and "Lukoil"en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record