Izmaiņas sieviešu un vīriešu dzimtes attiecību attēlojumā reklāmas žurnālos "Klubs" (1994–2012), "FHM" (2003–2012), "PlayBoy" (2010–2012)
Author
Zaikovskis, Edgars
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zitmane, Marita
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbā „Izmaiņas sieviešu un vīriešu dzimtes attiecību attēlojumā reklāmas žurnālos "Klubs" (1994–2012), "FHM" (2003–2012), "PlayBoy" (2010–2012)” tika pētītas izmaiņas trīs vīriešu dzīves stilu žurnālu reklāmās. Pētījuma problēma: noskaidrot, kā šāda veida žurnālos tiek izvietotas reklāmas, kāds ir to saturs, kā reklāmās tiek atspoguļotas sievietes un vīrieši, precīzāk, kādas ir attiecības starp vīriešiem un sievietēm. Darba izstrādes gaitā ir uzstādīts mērķis pārbaudīt, vai konkrētajos žurnālos ir atšķirības starp minētajiem žurnāliem, un to reklāmām, vai pastāv izmaiņas attiecībās starp vīriešu un sieviešu attēlojumu reklāmās. Pirmajā daļā tiek apskatīta zinātniskā satura informācija par attiecīgo tēmu, otrajā daļā tiek apkopota informāciju par darbā izmantotajām metodoloģiskajām pieejām – kontentanalīzi un diskursa analīzi. Atslēgas vārdi: Dzimtes displeji,Dzimtes stereotipi,Klubs,FHM,PlayBoy,Reklāma In this bachelor paper “Changes in women and men gender reflection from advertisements in journals "Klubs" (1994–2012), "FHM" (2003–2012), "PlayBoy" (2010–2012)” have been researched several issues in three lifestyle magazines and their advertisments. The goal of this paper was to find out, is there any difference between researched magazines and advertisments found in them.
The problem of research: to find out, how the advertisments are placed in these kind of magazines, what content do they have, and how women and men are displayed in them and what are the relationships between both genders.
This bachelor paper consists of three parts. The first part consists of theoretical scientific literature about the topic of the paper, the second part has a conspect of methods used for analysis – contentanalysis and discoursanalysis. Keywords: Gender displays,Gender stereotypes,Klubs,FHM,PlayBoy,Advertisement