Show simple item record

dc.contributor.advisorBērziņa, Lieneen_US
dc.contributor.authorLukaperovs, Vladislavsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:39:18Z
dc.date.available2015-03-24T07:39:18Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other24689en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20598
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Spēļošana un tās motivācija "Mana Saime" ciltskoka aplikācijā”. Bakalaura darba pētījuma problēma ir spēļošanas elementu izmantojuma ietekme uz cilvēku motivāciju "Mana Saime" ciltskoka aplikācijā. Darba mērķis ir noskaidrot spēļošanas ietekmi uz cilvēku motivāciju lietot "Mana Saime" ciltskoka aplikāciju, kā arī noskaidrot, kādi spēļošanas elementi to palīdz panākt efektīvāk. Teorētiskajā daļā tiek aplūkots mārketings, interneta mārketings, spēļu un spēļošanas principi, kā arī motivācija, apskatot sīkāk iekšējo un ārējo motivāciju jēdzienus. Metodoloģijas daļa sastāv no kontentanalīzes, interneta aptaujas un daļēji strukturētās intervijas pētniecības principu apskata. Darbā tiek secināts, ka atgriezeniskā saite ir viens no specīgākajiem motivatoriem spēļošanā. Atslēgas vārdi: “Mana Saime”, mārketings, spēles, spēļošana, motivācija, aplikācijaen_US
dc.description.abstractThe subject of the Bachelor thesis is “Gamification and its motivation in "Mana Saime" family tree application”. The issue discussed in the Bachelor thesis is the influence of the usage of gamification elements on people’s motivation in "Mana Saime" family tree application. The objective of the work is to find out information on gamification influence on the people’s motivation to use "Mana Saime" family tree application, and to find out what kind of gamification elements help it to succeed more effectively. The theoretical part comprises marketing, internet marketing, game and gamification principles, and motivation, looking into intrinsic and extrinsic motivation terms in greater detail. Methodology chapter consists of content analysis, internet survey and semi-structured interview research review. The author of the work concludes that feedback is one of the strongest motivators in gamification. Keywords: “Mana Saime”, marketing, games, gamification, motivation, applicationen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleSpēļošana un tās motivācija "Mana Saime" ciltskoka aplikācijāen_US
dc.title.alternativeGamification and its motivation in "Mana Saime" family tree applicationen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record