• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vardarbība multiplikācijas filmā „Toms Džerijs”: pirmsskolēnu vecāki par bērnu skatīšanās paradumiem un iespējamajiem efektiem

Thumbnail
Öffnen
309-25415-Timsane_Erika_Komu040106.pdf (587.5Kb)
Autor
Timšāne, Ērika
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Tunne, Ineta
Datum
2007
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Bakalaura darba temats ir „Vardarbība multiplikācijas filmā „Toms Džerijs”: pirmsskolēnu vecāki par bērnu skatīšanās paradumiem un iespējamajiem efektiem.” Pētījuma problēma ir vardarbība multiplikācijas filmā „Toms un Džerijs”, pirmsskolēnu izpratne par tās saturu. Par teorētisko bāzi kalpo Alberta Banduras Sociālās iemācīšanās teorija. Tiek aplūkotas bērnu auditorijas īpatnības, intereses un efekti, ko izraisa agresija. Kontentanalīzes mērķis ir izpētīt desmit dažādu gadu „Toms un Džerijs” sērijas un izvērtēt, cik agresīvas tās ir. Tika izstrādāta aptauja ģimenes portālu lietotājiem Latvijā ar uzdevumu iegūt informāciju par pirmsskolēnu skatīšanās paradumiem un izpratni par „Toms un Džerijs” saturu. Darba gaitā tika secināts, ka vēlāko gadu multiplikācijas filmas ir mazāk agresīvas par 1943 - 1949. gada multfilmām. „Toms un Džerijs” vairākas reizes nedēļā skatās 52 % bērnu, pāris reizes mēnesī skatās 10 % bērnu, bet reizi pusgadā vai retāk – 7 %. Atslēgvārdi: vardarbība, multiplikācijas filma, bērnu auditorija, efekti
 
The theme of the bachelor paper is “Violence in the Animated Cartoon “Tom and Jerry”: the parents of pre-school age children commentaries about children TV watching habits and possible effects.” The problem of the research is the violence in Animated Cartoon “Tom and Jerry”, its content understanding by the pre-school children. For the theoretical basis social learning theory by Albert Bandura is taken. In the present paper there are explored the characteristics of children audience, interests and effects caused by aggression. The aim of the content analysis is to explore series of “Tom and Jerry” produced in ten years and to evaluate their aggressiveness. An inquiry in a form of questionnaire was made and sent to one hundred users of family portals in Latvia in order to get information about the pre-school children TV watching habits and understanding of the content of “Tom and Jerry”. In the process of work it was concluded that the animated cartoons of the later years are less aggressive than the cartoons of year 1943-1949. "Tom and Jerry" several times a week is watched by 52% children, a couple of times a month - 10% children, but once a half-year or more seldom - 7%. Key words: violence, animated cartoon, children audience, effects.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20605
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV